براي شرکت در مسابقات قهرماني جهان تيم ملي ووشو ايران بامداد امروز عازم كانادا شد
تيم ملي ووشوي ايران ساعت 2 بامداد روز پنجشنبه براي شرکت در مسابقات ووشو قهرماني جهان عازم کانادا شد.
به گزارش ووشو نیوز، دهمين دورهي مسابقات ووشوي قهرماني جهان از روز 3 آبان ماه سالجاري به ميزباني تورنتو کانادا برگزار خواهد شد. بر اين اساس، تيم ملي ايران نيز براي حضور در رقابتهاي جهاني تورنتو عازم اين كشور شد.
تيم ملي ووشو ايران با ترکيب محسن محمدسيفي، علي دهقان، سجاد عباسي، مجتبي حسينزاده، حسين اوجاقي، حميد رضا قليپور، الهه منصوريان، راضيه طهماسبي، خديجه آزادپور و مليحه فضلي در بخش سانشو به همراه فرشيد عربي، احسان پيغمبري، شميم مهديپور، سميه ميراني در بخش تالو و تيم سه نفره دوئلين بانوان متشکل از ميترا عباسي، ارغوان جلالي و محبوبه کريمي و نيز تيم سه نفره دوئلين آقايان متشکل از محمد مکوندي، محسن احمدي و ابراهيم فتحي ارگاني در مسابقات قهرماني جهان شرکت ميکند.
دهمين دوره رقابتهاي ووشو جهاني کانادا از 3 آبان ماه سالجاري به مدت 5 روز در شهر تورنتو برگزار ميشود که کاروان تيم ملي کشورمان ساعت 2 بامداد امروز، تهران را به مقصد استانبول ترک کردند تا پس از وقفهاي کوتاه و با پرواز استانبول – تورنتو به محل مسابقات اعزام شوند.
وي يان دونگ اظهار داشت: ميخواهيم در كانادا نتايج تكرار نشدني بگيريم و در اين راه با تلاش مستمر و شركت در تمرينات فشرده و برنامه ريزي شده منتظر شروع اين رقابت هاي مهم هستيم.
اين تيم كه هفته گذشته 2 بار مقابل تيم ملي تركيه قرار گرفت و به پيروزي مطلق دست يافت، تمريناتش را تعطيل نكرده است.
دومين ديدار تداركاتي تيمهاي ملي ايران و تركيه با برتري دوباره سانشوكاران كشورمان همراه بود.
جدیدترین اخبار ووشو اولین پرتال اطلاع رسانی ووشو کشور