قهرمان ووشوي بانوان جهان مدال طلايي خود را تقديم رهبر معظم انقلاب كرد

'مريم هاشمي' قهرمان ووشوي بانوان جهان، مدال طلاي خود را به حضرت آيت الله خامنه اي رهبر معظم انقلاب اسلامي، تقديم كرد.

'مريم هاشمي' قهرمان ووشوي بانوان جهان كه امروز در جمع برگزيدگان استان كرمانشاه به حضور رهبر معظم انقلاب رسيده بود، مدال طلاي خود را كه در رقابت هاي جهاني ووشوي بانوان جهان در تركيه كسب كرده بود، تقديم معظم له كرد.

مرتضی کیانی با کسب بیشترین آرا به عنوان رئیس جدید هیئت ووشو استان اصفهان انتخاب شد.

با برنامه‌ریزی اداره‌کل تربیت‌بدنی استان اصفهان و فدراسیون ووشو، مجمع انتخاباتی هیئت ووشو استان اصفهان امروز برگزار شد.
در این مجمع، کیانی با کسب بیشترین آرا از مجموع آرای مأخوذه به عنوان رئیس جدید هیئت ووشو استان اصفهان انتخاب شد.
رئیس فدراسیون ووشو در این جلسه حضور نداشت و نایب رئیس فدراسیون ووشو به عنوان نماینده فدراسیون بر برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت ووشو استان اصفهان نظارت کرد.
برای مجمع امروز، پنج نفر کاندید شده بودند اما در نهایت کیانی توانست از سایر رقبا پیشی بگیرد و به عنوان رئیس هیئت برای چهار سال آینده انتخاب شد.
در حالی امروز مجمع انتخاباتی هیئت ووشو استان اصفهان انجام ‌شد که اداره‌کل تربیت‌بدنی استان اصفهان یک ماه قبل تیمور بابا احمدی را به عنوان سرپرست هیئت به فدراسیون معرفی کرده بود اما با عدم تایید بابا احمدی، تصمیم به برگزاری مجمع انتخاباتی گرفته شد.
پیش از این مراد یوسفی سرپرستی هیئت ووشو استان اصفهان را بر عهده دارد و با اتمام زمان سرپرستی وی وظیفه داشت مقدمات برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت استان را فراهم کند.
یوسفی شش ماه قبل جانشین علی عبدی شد که با تصمیم اداره کل تربیت بدنی استان اصفهان از سمت خود برکنار شده بود.
عبدی دو سال قبل با کسب حداکثر آرا ریاست هیئت ووشو استان اصفهان را در اختیار گرفته بود اما مدت ریاست چهار ساله وی در این هیئت به پایان نرسید.

برگزاری همایش تجلیل از قهرمانان و مدال آوران ووشو استان قزوین

مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال آوران ووشو استان قزوین در سال 1389 با حضور نایب رئیس، دبیر فدراسیون ووشو، معاونت اداره کل تربیت بدنی استان و هیات همراه، پیشکسوتان، مربیان، داوران و قهرمانان مدال آور ملی و فراملی در سالن اجتماعات مجموعه ورزشی الغدیر قزوین برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون ووشو، در این مراسم "علیرضا خسروی" نایب رئیس فدراسیون ووشو ضمن تقدیر از عملکرد هیات ووشو استان از مسئولین تربیت بدنی درخواست کرد تا به ورزش ووشو که رشته ای مدال آور و نایب قهرمان جهان است توجه ویژه داشته و یک خانه ووشو در اختیار ووشوکاران این استان که جمعیت قابل توجهی را به خود اختصاص داده، قرار دهد تا در بازیهای آسیایی 2014 اینچئون کره جنوبی از استان قزوین حداقل یک نماینده شایسته داشته باشیم.
وی در ادامه گفت: در صورت ایجاد خانه ووشو در استان قزوین، فدراسیون کلیه هزینه های تجهیز آن را تقبل خواهد نمود.
همچنین علی تنباکو ساز رئیس هیات ووشو این استان طی سخنانی عملکرد سال 89 و برنامه های سال 90 را برای حاضرین تشریح کرد.
گفتنی است؛ در پایان این مراسم از 84 مدال آور استان که در مسابقات قهرمان کشوری، انتخابی تیم ملی، مسابقات فراملی و سبکی حضور داشتند تقدیر به عمل آمد.
لازم به ذکر است که در سال 89 استان قزوین صاحب 17 مدال طلا، 29 مدال نقره و 38 مدال برنز شد.

علی تنباکوساز رئیس هیات ووشوی استان قزوین شد

مجمع انتخاباتی هیات ووشوی استان قزوین روز شنبه 21 خرداد ماه در هتل ورزش قزوین برگزار شد و طی آن دکتر علی تنباکو ساز به عنوان رئیس هیات ووشوی این استان انتخاب شد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون ووشو، در این مجمع که با حضور "محمودی" مدیر کل تربیت بدنی استان قزوین، "علیرضا خسروی" نایب رئیس فدراسیون ووشو، "باقری" نماینده سازمان تربیت بدنی و مسئول برگزاری امور مجامع و روسای هیات ووشوی شهرستانهای استان قزوین و برخی از مسئولان و دست اندرکاران ورزشی این استان برگزار شد، "علی تنباکو ساز" که پیش از این به عنوان سرپرست هیات ووشوی استان مشغول به کار بود با کسب 17 رای کامل به عنوان رئیس هیات ووشوی قزوین انتخاب و معرفی گردید.
گفتنی است؛ "تنباکو ساز" مسئول کمیته استعدادیابی فدراسیون ووشو نیز است.

مسابقات ليگ ووشوي استان خراسان رضوي پايان يافت

در پايان مسابقات ليگ ووشوي استان خراسان رضوي كه با شركت 43 تيم به صورت رفت و برگشت برگزار شد، در پايان در رده سني نوجوانان تيمهاي نيشابور الف و ب اول و دوم شدند و تيمهاي استاد رجب زاده و مظفر زاده به طور مشترك عنوان سوم را كسب كردند.
در رده سني جوانان هم تيمهاي استاد 'محمد حسين نيكنام'‌ چناران، 'مهدي عليزاده'‌ و تيم 'وحيد سهراب پور' مشهد رتبه هاي اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.
همچنين در رده سني بزرگسالان اين دوره از رقابتها هم تيم استاد مهربان اول شد و تيمهاي 'وحيد سهراب پور' و 'محمد حسين نيكنام'‌ چناران بر سكوهاي دوم و سوم ايستادند.
ووشوكاران در ليگ ووشوي خراسان رضوي در رده هاي سني نوجوانان، جوانان و بزرگسالان با هم به رقابت پرداختند.
شركت كنندگان در رده سني نوجوانان در اوزان كمتر از 27 تا منهاي 45 كيلوگرم، جوانان در وزنهاي 52 تا 70 و رده سني بزرگسالان در اوزان 48 تا بيش از 90 كيلوگرم به صورت رفت و برگشت به مدت يكسال با هم رقابت كردند.

دبير فدراسيون:ووشو بايد به ورزش اول ايران تبديل شود

صياد حيدري ' عصر چهارشنبه در جمع قهرمانان و مربيان ووشو چهارمحال و بختياري افزود:ووشو هم اكنون جزو يكي از پنج رشته برتر كشور است اما بايد به ورزش نخست كشور تبديل شود.
به گفته وي، پس از كسب مدال هاي رنگارنگ در بازي هاي آسيايي گوانگجو 2010چين و كسب نخستين مدال طلاي بانوان ورزشكار ايران توسط ' خديجه آزادپور'، اكنون گرايش به سمت ورزش ووشو در كشور افزايش يافته است.
وي گفت: در سه ماه اخير تعداد ووشوكاران بيمه شده ايران از 34هزار نفر به 42هزار نفر رسيده و اين نشان مي دهد كه علاقه مندان به اين رشته افرايش يافته و ووشو يكي از مدال آور ترين رشته هاي ايران است.
حيدري بيان ‌كرد: علي نژاد رييس فدراسيون ووشو اين فدراسيون را با بدهي يك ميليارد ريالي تحويل گرفت اما در اين مدت، برنامه و چشم‌انداز راهبردي بسيار خوبي ترسيم شد و براي اجرايي كردن آن اقدامات بسيار خوبي صورت گرفته و اين فدراسيون اكنون يكي از فدراسيون هاي موفق كشور است.
به گفته وي،در رقابت هاي جهاني كه آمريكا و چين نيز حضور دارند گاهي مخالفت هاي از سوي آمريكا در برابر ووشو ايران انجام شده اما اين رشته ورزشي با اقتدار راه كمال و سربلندي را پيش گرفته است.
وي، از ايجاد آكادمي و خانه ووشو در برخي از استانها خبر داد و گفت:خانه ووشو برخي از استانهاي بزودي مورد بهره برداري قرار مي گيرد.
به گفته وي، رشد رشته ووشو در ايران بحدي مطلوب است كه براي جلوگيري از دوپينگ ووشوكاران كميته مبارزه با دوپينگ نيز از ووشوكاران تست مي گيرد.
به گزارش ووشو نیوز،دبير فدراسيون ووشو جمهوري اسلامي ايران براي شركت در انتخاب رييس هيات ووشو چهارمحال و بختياري به شهركرد سفر كرده بود.

دعوت علي‌نژاد از ساكت براي حضور سپاهان در ليگ ووشو

سمينار روساي هيات‌هاي ووشوي شهرستان‌هاي استان اصفهان، روساي سبك‌ها و نواب رئيس بانوان آنها در مجتمع باشگاه فرهنگي ورزشي سپاهان اصفهان برگزار شد.

به نقل از سايت فدراسيون ووشو، در اين سمينار كه روز پنجشنبه برگزار شد دكتر "مهدي علي نژاد " رئيس فدراسيون ووشو، "صياد حيدري " دبير و خانم "كهرنگي " نايب رئيس بانوان فدراسيون به همراه تني چند از مسئولان بلند پايه ورزش اصفهان از جمله دكتر "خدابخش " مدير كل تربيت بدني استان اصفهان، "محمدرضا ساكت " مدير عامل باشگاه سپاهان اصفهان، "اكبر پاكزاد " مشاور استاندار اصفهان، سرهنگ "قاسمي " رئيس باشگاه مقاومت بسيج اصفهان، "مراد يوسفي " رئيس هيات ووشو اين استان به منظور بررسي گسترش و توسعه ووشو در استان اصفهان و لزوم حمايت سازمان ها، ارگان ها و باشگاه هاي سرشناس و ريشه دار از جمله باشگاه سپاهان از اين رشته رزمي، پرطرفدار و مدال آور حضور يافتند.

در اين سمينار دكتر مهدي علي نژاد دقايقي براي حاضرين به سخنراني پرداخت و در خصوص پيشرفت ووشو طي 4 سال اخير و موفقيت هاي كسب شده در عرصه داخلي و بين المللي صحبت كرد و از باشگاه هاي سرشناس به خصوص باشگاه سپاهان دعوت كرد تا در ليگ ووشو حضور يابند و از اين رشته رزمي جذاب و مدال آور كه جايگاه ويژه اي در ورزش ايران براي خود به دست آورده حمايت و پشتيباني كند.

در خلال برگزاري اين سمينار از برخي از پيشكسوتان، مربيان، ورزشكاران و قهرمانان ووشوي استان اصفهان تقدير به عمل آمد.

خانه ووشوي استان اصفهان افتتاح شد

خانه ووشوي استان اصفهان با مساحت 650 متر مربع با حضور مسئولان بلند پايه ورزش اصفهان و دست اندرکاران هيات ووشوي اين استان رسما افتتاح شد.

در مراسم افتتاح خانه ووشوي اصفهان دکتر کامران نماينده مردم اصفهان در مجلس شوراي اسلامي،شريعت معاون استاندار اصفهان،خدابخش مدير کل تربيت بدني اصفهان،مراد يوسفي سرپرست هيئت ووشوي استان اصفهان و جمعي ديگر از دست اندرکاران ورزش اصفهان و هيئت ووشوي اين استان حضور داشتند.

خانه ووشوي استان اصفهان با فضاي 650 متر مربع و داراي يک سالن اختصاصي مجهز به سکوي ساندا و فرش تالو،سه اطاق اداري و رختکن و دوش است.

برگزاری رقابتهای المپیاد استانی ووشو در گلستان

رقابتهای المپیاد استانی ووشوی بانوان استان گلستان 24 دیماه با حضور 80 ورزشکار در گلستان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون ووشو، این پیکارها در 2 بخش تالو و ساندا و در قالب 6 تیم برگزار شد که در پایان تیم گرگان با 127 امتیاز در جایگاه اول ایستاد و تیمهای گنبد و مینودشت به ترتیب با 103 و 92 امتیاز در رده دوم و سوم این پیکارها قرار گرفتند.
گفتنی است؛ این رقابتها به میزبانی شهرستان آزادشهر و با حضور شهرهای گرگان،گنبد، فاضل آباد، مینودشت، آزادشهر و آق قلا برگزار شد.

رئیس اسبق ووشو یزد بعنوان اولین رئیس هیئت انجمن های ورزشی استان یزد انتخاب شد

در اولین مجمع عمومی انتخابات هیئت انجمن های ورزشی استان که با حضور آقای محمد علیپور رئیس فدراسیون ، آقای کمانه مدیر کل تربیت بدنی استان و اعضا مجمع در سالن کنفرانس اداره کل تربیت بدنی استان یزد برگزار شد،کاظم دورایران تنها کاندیدا این هیئت با کسب 19 رای بمدت چهار سال به عنوان مسئول این هیئت انتخاب شد .

دورایران پیش از این مسئولیت هیئت های کونگ فو ، رزم آوران ، ورزشهای رزمی  ، ووشو استان را به عهده داشته است.

رشته های بیس بال وسافت بال ، آلیش ، دارت ،سپک تاکرا ، ورزشهای هوایی ، فوتبال دستی ، طناب کشی ، اسکی روی آب و دراگون بت زیر نظر هیئت انجمن های ورزشی می باشد.

برگزاري مسابقات انتخابي ووشو بانوان چهارمحال و بختياري

به نقل از روابط عمومي اداره كل تربيت بدني چهارمحال و بختياري، مسابقات انتخابي ووشو بانوان استان با حضور 60 نفر ووشو كار از سراسر استان در بخش ساندا برگزار شد و نفرات برتر به عنوان تيم منتخب استان انتخاب و معرفي شدند.
اين رقابت‌ها در اوزان مختلف و درسه رده سني نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در مجموعه ورزشي انقلاب شهركرد برگزار شد.
در پايان اين رقابت‌ها فاطمه بني طالبي، صبا رفيعي، طلعت فتحي، الناز احمدي، زهرا احمدي، نرجس موسوي، عاطفه شكوهي، نرجس درعلي و فاطمه نكويي به عنوان نفرات برتر رده سني نوجوانان معرفي شدند.
در رده سني جوانان آرزو سليمي، سميه ابراهيمي، شراره محمودي و فاطمه رياحي انتخاب و معرفي شدند.
و در نهايت سارا بني شريف، الهام داوري، فريبا مهدي پور، مليحه ملك پور، بهاره عباسي و فرشته قشقايي در رده سني بزرگسالان انتخاب شدند.

انتصاب کاظم دورایران، رییس سابق هیات ووشو یزد به عنوان سرپرست هیات تازه تاسیس انجمن های ورزشی استان

طی حکمی از سوی سرپرست فدراسیون انجمن های ورزشی و بنا بر پیشنهاد مدیرکل تربیت بدنی استان "کاظم دورایران" رییس سابق هیات ووشو استان یزد به عنوان سرپرست هیات تازه تاسیس انجمن های ورزشی منصوب شد.
در این حکم آمده است: با توجه به تعهد وتجربه و علاقمندی جنابعالی در امر ورزش و با عنایت به پیشنهاد مدیر کل محترم تربیت بدنی استان به موجب این حکم جنابعالی را به عنوان سرپرست این هیات منصوب می نمایم.
از این پس ورزشهای سپک تاکرا، آلیش، پینت بال، دارت، طناب کشی، فوتبال دستی، ورزشهای هوایی، فلوربال، اسکی روی آب، دراگون بت، بیس بال و سافت بال در استان زیر نظر هیات انجمن های ورزشی فعالیت می کنند.

اعتراض کاظم دورایران رئیس اسبق هیئت ووشو استان به انتخابات  هیئت ووشودر یزد

  به نقل از سایت یزد فردا:در پی برگزاری انتخابات هیئت ووشو یزد کاظم دورایران رئیس اسبق هیئت ووشو استان  با ارسال نامه سرگشاده خطاب به استاندار یزد که نسخه ای از آن هم در اختیار یزدفردا قرار گرفته است خواستار رسیدگی به تخلفات صورت گرفته در این جلسه شد.
ادامه نوشته

آغاز تمرينات تيم سانشو جوانان يزد جهت حضور در دومين المپياد ورزشي ايرانيان

تمرينات تيم سانشو استان جهت حضور قدرتمند در دومين دوره المپياد ورزشي ايرانيان از فردا دوشنبه در محل ورزشگاه شهيد پاكنژاد مدرسه ووشو از ساعت 19 آغاز مي گردد.

حضور كليه نفرات اول و دوم جوانان مسابقات انتخابي استان در اين اردو الزامي است.

هنرزاده مربي تيم سانشو جوانان يزد شد

 

طي حكمي از سوي استاد كاظم دورايران رئيس هيئت ووشو استان يزد فرامرز هنرزاده به عنوان سرمربي تيم سانشو استان و محسن قادريان به عنوان مربي و سعيد دورايران به عنوان سرپرست  تيم جهت حضور در المپياد ورزشي ايرانيان منصوب شدند.

. لازم به ذكراست كه سعيد خواجه افضلي نيز به عنوان داور به اين مسابقات اعزام خواهد شد.

نتايج مسابقات ووشو سانشو استان يزد انتخابي المپياد ورزشي ايرانيان

وزن 48- جوانان

1-     اميدحاتمي 2-حميد ابولحسني 3-حميد رضا افسر ي محمد سجاد نعيم آبادي

 

52-جوانا ن

 

1-امير محمد افسري 2-جواد با قري

 

56-جوانا ن

 

1-ابوالفضل نو كا ر 2- مجيد فلا ح 3-سعيد يا وري ‏ ‏علي جعفر ي

 

60-جوانا ن

 

1-حميد صا دقيا ن

 

65-جوانا ن

 

مرتضي نظر 2-محمد رضا دهستاني 3-حجت دشتي حميد رضا مرتضا يي

 

70-جوانا ن

 

1-فرشا د نجم زاده 2-مصطفي اسلا مي 3-محمدمزيدي حامد يزداني

 

48-بزرگسلا ن

 

1-علي دهقاني 2- ابوالفضل نظر ي

 

52- بزرگسا لان

محسن قا دريان 2-سيد مجتبي دشتي 3-مرتضي دشتي

 

56- بزرگسا لان

 

1-     ناصررئيس محمدي 2-حميد رضا سالاري 3-ايمان مرتضا يي  حسين ريگي

 

60-بزرگسا لان

 

1-نعمت برزگري 2-فردين تو تو نچيا ن3-سيد علي اصغر حسيني پور  علي شيخ زاده

 

65-بزرگسا لان

 

1-محسن اسماعيلي2-وحيد صداقت 3-حامد بافقيا ن ابوالفضل زارع

 

70-بزرگسا لا ن

 

1-جمال ملك ثابت 2-مجيد سلماني پور 3-ابولفضل حيدري علي اكبر فلاح

75-بزرگسا لان

1-سعيد فتاحي 2-حسن چگيني 3-مجتبي زارع حسن حيدري

 

80-بزرگسا لان

1- ولي سالاري 2-علي اصغر عزيز ي

 

85- 1- مجتبي كلا نتري 2-سيد حامد موسوي 3-محمد حسين

 

90+ بزرگسا لا ن

 

1-سيد محمد موسوي 2-محمد صا لح مزيدي 3-امير زارع محسن توكلي

هيات ووشو در شهرستان مهريز رسماً آغاز بكار كرد

آقاي كاظم دورايران رئيس هيئت ووشو استان يزد  طي حكمي آقاي ابراهيم راضي را به عنوان رئيس هيئت ووشو شهرستان مهريز منصوب كرد.   

شايان ذکر است، رئيس هيئت با حضور در شهرستان مهريز از امكانات ورزشي اين شهرستان بازديد به عمل آورد

جلسه مشترك اعضا هيئت ووشو استان يزد برگزار شد.

اين جلسه كه راس ساعت 9 صبح در محل آمفي تاتر اداره كل تربيت بدني باحضور آقاي حسيني معاون اداره كل و آقاي كاظم دورايران رئيس هيئت و كليه اعضا هيئت ووشو برگزار شد. در اين جلسه به بررسي عملكرد سال گذشته هيئت پرداخته شد و براي المپياد ورزشي ايرانيان كه مرداد ماه برگزار مي شود برنامه ريزي شد . در پايان از طرف شركت گرانيت آريا هدايايي به رسم يادبود به اعضا هيئت اهدا شد  .

یزد خواستار میزبانی ووشو در المپیاد ورزشی ایرانیان شد

مديركل تربيت بدني استان يزد گفت: درخواست ميزباني ‪ ۱۶‬رشته ورزشي دومين دوره مسابقات المپياد ايرانيان را به سازمان تربيت بدني ارائه كرده‌ايم.

"احمد كمالي" روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاري جمهوري اسلامي اين رشته‌ها را شامل اسكواش، شمشيربازي ، جودو ، ژيمناستيك ، فوتبال، كبدي ٬ دووميداني ، پهلواني و زورخانه‌اي ، سواركاري ، كاراته، ووشو ، شنا، شطرنج ، تنيس ، تكواندو و واليبال عنوان كرد.

وي با اشاره به اينكه مسابقات المپياد ايرنيان مهمترين رقابت براي سنجش عملكرد هيات‌هاي ورزشي سراسر كشور است افزود: تمام تلاش خود را بكار خواهيم بست تا در مسابقات امسال جايگاه بهتري را نسبت به سال گذشته كسب كنيم.

دومين دوره مسابقات‌المپياد ايرنيان از مرداد ماه سالجاري در سراسر كشور برگزار خواهد شد.

استان يزد سال گذشته در نخستين دوره المپياد ايرانيان در مجموع مسابقات زنان و مردان با كسب شش مدال طلا ، چهار نقره و ‪ ۱۰‬برنر ، رتبه دوازدهم كشور را بدست آورد.

تيم منتخب ووشو گلديس كاشي يزد به مسابقات شائولين چوان ووشو اعزام شد

اين تيم به مربيگري ياسين خاوريان به همراه 11 سانشو كار عازم مسابقات قهرماني كشورووشو سبك شائولين چوان كه در شهرستان نور مازندران برگزار مي شود . اين مسابقات حكم انتخابي تورنمنت بين المللي ايتاليا را دارد.

كسب 2 طلا 3نقره ويك برنزيزد از مسابقات ووشو جام شهداي خليج فارس

 

تيم ووشو استان يزد كه با مربيگري فرامرز هنرزاده در مسابقات جام شهداي خليج فارس كه در بندرعباس برگزار شد شركت كرده بود با كسب 2 طلا علي دهقاني و محمد رضا افسري 3 نقره عماد محبوبي مجتبي دشتي وسعيد فتاحي و يك برنز حامد يزداني از اين مسابقات بازگشت.