اين جلسه كه راس ساعت 9 صبح در محل آمفي تاتر اداره كل تربيت بدني باحضور آقاي حسيني معاون اداره كل و آقاي كاظم دورايران رئيس هيئت و كليه اعضا هيئت ووشو برگزار شد. در اين جلسه به بررسي عملكرد سال گذشته هيئت پرداخته شد و براي المپياد ورزشي ايرانيان كه مرداد ماه برگزار مي شود برنامه ريزي شد . در پايان از طرف شركت گرانيت آريا هدايايي به رسم يادبود به اعضا هيئت اهدا شد  .