دبير فدراسيون:ووشو بايد به ورزش اول ايران تبديل شود

صياد حيدري ' عصر چهارشنبه در جمع قهرمانان و مربيان ووشو چهارمحال و بختياري افزود:ووشو هم اكنون جزو يكي از پنج رشته برتر كشور است اما بايد به ورزش نخست كشور تبديل شود.
به گفته وي، پس از كسب مدال هاي رنگارنگ در بازي هاي آسيايي گوانگجو 2010چين و كسب نخستين مدال طلاي بانوان ورزشكار ايران توسط ' خديجه آزادپور'، اكنون گرايش به سمت ورزش ووشو در كشور افزايش يافته است.
وي گفت: در سه ماه اخير تعداد ووشوكاران بيمه شده ايران از 34هزار نفر به 42هزار نفر رسيده و اين نشان مي دهد كه علاقه مندان به اين رشته افرايش يافته و ووشو يكي از مدال آور ترين رشته هاي ايران است.
حيدري بيان ‌كرد: علي نژاد رييس فدراسيون ووشو اين فدراسيون را با بدهي يك ميليارد ريالي تحويل گرفت اما در اين مدت، برنامه و چشم‌انداز راهبردي بسيار خوبي ترسيم شد و براي اجرايي كردن آن اقدامات بسيار خوبي صورت گرفته و اين فدراسيون اكنون يكي از فدراسيون هاي موفق كشور است.
به گفته وي،در رقابت هاي جهاني كه آمريكا و چين نيز حضور دارند گاهي مخالفت هاي از سوي آمريكا در برابر ووشو ايران انجام شده اما اين رشته ورزشي با اقتدار راه كمال و سربلندي را پيش گرفته است.
وي، از ايجاد آكادمي و خانه ووشو در برخي از استانها خبر داد و گفت:خانه ووشو برخي از استانهاي بزودي مورد بهره برداري قرار مي گيرد.
به گفته وي، رشد رشته ووشو در ايران بحدي مطلوب است كه براي جلوگيري از دوپينگ ووشوكاران كميته مبارزه با دوپينگ نيز از ووشوكاران تست مي گيرد.
به گزارش ووشو نیوز،دبير فدراسيون ووشو جمهوري اسلامي ايران براي شركت در انتخاب رييس هيات ووشو چهارمحال و بختياري به شهركرد سفر كرده بود.

جهانگيري و بني‌طالبي داوران ايران در مسابقات جهاني ووشو

از سوي كميته داوران ايران اسامي يك داور تالو و يك داور ساندا براي قضاوت در رقابت هاي جهاني به فدراسيون جهاني ووشو اعلام شد.
بر اين اساس علي جهانگيري براي داوري ساندا و تيمور بني طالبي براي قضاوت در بخش تالو معرفي شده اند.
در دوره گذشته محمدرضا پورغلامي براي اولين بار در تاريخ ووشو ايران به عنوان سرداوري غير چيني مسابقات كانادا دعوت شده بود كه هنوز چنين دعوتي از وي صورت نگرفته است.
او در آخرين انتخابات فدراسيون آسيا به عنوان عضو كميته برگزيده شد و شانس عضويت در هيات ژوري مسابقات جهاني را دارد.
تيمور بني طالبي مربي تيم تالو جوانان هم هست.

رقابت‌هاي انتخابي تيم ملي ووشو برگزار شد

در سومين مرحله رقابتهاي انتخابي تيم ملي ووشو براي حضور در ششمين دوره رقابتهاي جوانان آسيا در شانگهاي چين، نفرات ثابت سه وزن بخش ساندا مشخص شدند.

 در وزن 52- کيلوگرم رضا سبحاني از سد امين حسن خاني گذشت تا با توجه به پيروزي حسن خاني در پيكار اول، هر کدام يك پيروزي را ثبت كرده باشند.

در وزن 56- کيلوگرم عليرضا بختياري مقابل محمد غفاري گوشه به برتري دست يافت و در مجموع هر كدام صاحب يك پيروزي شدند.

در وزن 60- کيلوگرم محسن سوري براي دومين بار مقابل امين صالحي به پيروزي دست يافت تا به عنوان نفر فيکس اين وزن انتخاب شود.

در وزن 65- کيلوگرم زهير ويسي مقابل عباس شيخي به برتري رسيد و كار به پيكار سوم كشيده شد.

در وزن 70- کيلوگرم سيد مجيد موسوي فرد براي دومين بار پياپي مقابل مهدي بهرامي به پيروزي دست يافت تا به عنوان نفر فيکس اين وزن انتخاب شود.

در وزن 80- کيلوگرم حسن يوسفي براي دومين بار متوالي مقابل مصطفي خزايي صاحب برتري شد تا به عنوان نفر فيکس اين وزن انتخاب شود.

پيش از اين ميثم فرجي در وزن 75- کيلوگرم به عنوان نفر فيکس اين وزن انتخاب شده بود.

رقابتهاي انتخابي براي اوزان 52-، 56- و 65- در مرحله بعدي اردوي تيم ملي ووشو جوانان برگزار مي شود تا تکليف نفرات فيکس اين 3 وزن مشخص گردد.

در اوزاني كه هر يك از دو ووشو كار يك پيروزي دارند، نتيجه ديدار سوم تكليف ملي پوش را مشخص خواهد كرد.

براي حضور در رقابتهاي جوانان آسيا نفرات برتر 5 وزن اعزام خواهند شد.

همچنين در بخش بانوان نيز نفرات ثابت اوزان چهارگانه بخش ساندا مشخص شدند.

در اين رقابتها و در وزن 48- کيلوگرم آلاله کريم پور با غلبه بر فاطمه محمدي به عنوان نفر ثابت وزن خود انتخاب شد. در وزن 52- کيلوگرم سارا حجتي با شکست زهرا کردستاني جواز حضور در اردوي تيم ملي را کسب کرد. در وزن 56- کيلوگرم مرجانه حسين پور توانست ديمن قاسمي را مغلوب خود کند و در وزن 60- کيلوگرم پرتوا داربي توانست با شکست دادن خديجه رضايي جواز حضور در اردوي تيم ملي را به دست آورد.

اين ووشوکاران در مجموع 3 بازي 2 برد را پشت سر گذاشتند و به عنوان نفر ثابت وزن خود انتخاب شدند.

اين نفرات جهت شرکت در ششمين دوره رقابتهاي جوانان آسيا كه 26 تا30 مرداد ماه در شانگهاي چين برگزار مي شود جواز حضور در اردوي تيم ملي را کسب کردند و طبق برنامه از اين 4 وزن 3 وزن به مسابقات آسيايي جوانان اعزام خواهند شد.

همچنين طبق هماهنگي فدراسيون ووشو با ستاد مبارزه با دوپينگ کميته ملي المپيک از ووشو کاران اعزامي به اين رقابت‌ها آزمايش دوپينگ به عمل آمد.

در جريان برگزاري سومين مرحله رقابتهاي انتخابي تيم ملي ووشوي جوانان اعزامي به ششمين دوره رقابتهاي جوانان آسيا افسران مبارزه با دوپينگ کميته ملي المپيک در محل برگزاري رقابت‌ها حضور يافتند و از

5 ووشوکار مرد و 4 ووشوکار زن نمونه دوپينگ گرفتند.

چهار سانداكار ملي‌پوش ووشوي بانوان انتخاب شدند

به نقل از روابط عمومي فدراسيون ووشو، در اين مسابقات و در وزن 48- كيلو آلاله كريم‌پور با غلبه بر فاطمه محمدي به عنوان نفر فيكس وزن خود انتخاب شد.
در وزن 52- كيلو سارا حجتي با شكست زهرا كردستاني جواز حضور در اردوي تيم ملي را كسب كرد.
در وزن 56- كيلو مرجانه حسين‌پور توانست ديمن قاسمي را مغلوب خود كند.
در وزن 60- كيلو پرتوا داربي توانست با شكست دادن خديجه رضايي جواز حضور در اردوي تيم ملي را به دست آورد.
اين ووشوكاران در مجموع سه مبارزه، دو برد را به نام خود ثبت كردند تا به عنوان نفر فيكس انتخاب شوند.
اين نفرات جهت شركت در ششمين دوره رقابت هاي جوانان آسيا كه از 26 تا 30 مرداد ماه در شانگهاي چين برگزار مي‌شود جواز حضور در اردوي تيم ملي را كسب كردند و طبق برنامه از اين چهار وزن سه وزن به مسابقات آسيايي جوانان اعزام خواهند شد.

مسابقات درون اردويي تيم ملي ووشوي جوانان فردا برگزار مي‌شود

اين مسابقات درون اردويي به منظور حضور در ششمين دوره رقابت هاي جوانان آسيا در شانگهاي چين صبح فردا در آكادمي ووشو برگزار مي شود.
اين پيكارها در بخش ساندا و در رده سني 15 تا 18 سال برگزار مي شود كه در بخش آقايان نفرات زير با هم به رقابت خواهند پرداخت:

*وزن 52- كيلوگرم: امين حسن خاني با رضا سبحاني
*وزن 56- كيلوگرم: محمد غفاري گوشه با عليرضا بختياري
*وزن 60- كيلوگرم: محسن سوري با امين صالحي
*وزن 65- كيلوگرم: عباس شيخي با زهير ويسي
*وزن 70- كيلوگرم: سيد مجيد موسوي فرد با مهدي بهرامي
*وزن 75- كيلوگرم ميثم فرجي به عنوان نفر فيكس وزن خود انتخاب شده است.
*وزن80- كيلوگرم: مصطفي خزايي با حسن يوسفي

مرحله سوم انتخابي تيم ملي ووشو بانوان فردا برگزار مي‌شود

دور سوم انتخابي تيم ملي ووشوي بانوان فردا (سه‌شنبه) در چهار وزن برگزار مي‌شود. هر ووشوكاري كه بتواند در سه مسابقه انتخابي، دو پيروزي كسب كند به عنوان عضو نهايي تيم ملي انتخاب مي‌شود.
در نخستين مرحله انتخابي، هشت سانداكار به اردو دعوت شدند كه در سه مسابقه، اسامي نهايي ملي‌پوشان مشخص خواهد شد.

در دومين دور اين رقابت‌ها كه 14 ارديبهشت برگزار شد، آلاله كريم‌پور، سارا حجتي، مرجانه حسين‌پور و پرتوا دارابي مقابل حريفان به برتري رسيدند.
چهارمين دوره اردوهاي انتخابي تيم ملي ووشو بانوان نيز اواخر خرداد ماه برگزار خواهد شد.

علي نژاد براي حضور در نشست فوق‌العاده فدراسيون جهاني عازم پکن مي‌شود

مهدي علي نژاد رئيس فدراسيون ووشوي کشورمان به دعوت "يوزاي چينگ" رئيس فدراسيون جهاني و آسيايي ووشو براي حضور در جلسه فوق العاده فدراسيون جهاني عازم پکن پايتخت چين خواهد شد.

 به نقل از روابط عمومي فدراسيون ووشو، نشست فوق العاده هيئت رئيسه جهاني ووشو روز پنجشنبه 12 خرداد ماه به منظور هماهنگي جهت رفع اختلافات پيش آمده در موضوع برگزاري يازدهمين دوره رقابتهاي جهاني ترکيه در شهر پکن برگزار خواهد شد.

يازدهمين دوره رقابتهاي جهاني ووشو پيش از اين قرار بود در شهر "ازمير" برگزار شود که به شهر آنکارا پايتخت ترکيه انتقال پيدا کرد که اين موضوع باعث شد تا بعضي از کشورهاي اروپايي که با ترکيه مشکل و اختلاف دارند معترض شوند.

طبق برنامه قرار است يازدهمين دوره رقابتهاي جهاني ووشو از تاريخ 18 لغايت 22 مهرماه در آنکارا برگزار شود.

بدين منظور "يوزاي چينگ" رئيس فدراسيون جهاني و آسيايي ووشو از اعضاي هيات رئيسه جهاني از جمله دکتر مهدي علي نژاد رئيس فدراسيون ووشو ايران و غرب آسيا، نايب رئيس کنفدراسيون ووشوي آسيا و عضو هيئت رئيسه فدراسيون جهاني و آسيايي رسما دعوت به عمل آورد تا در اين نشست فوق العاده حضور پيدا کنند.

دعوت علي‌نژاد از ساكت براي حضور سپاهان در ليگ ووشو

سمينار روساي هيات‌هاي ووشوي شهرستان‌هاي استان اصفهان، روساي سبك‌ها و نواب رئيس بانوان آنها در مجتمع باشگاه فرهنگي ورزشي سپاهان اصفهان برگزار شد.

به نقل از سايت فدراسيون ووشو، در اين سمينار كه روز پنجشنبه برگزار شد دكتر "مهدي علي نژاد " رئيس فدراسيون ووشو، "صياد حيدري " دبير و خانم "كهرنگي " نايب رئيس بانوان فدراسيون به همراه تني چند از مسئولان بلند پايه ورزش اصفهان از جمله دكتر "خدابخش " مدير كل تربيت بدني استان اصفهان، "محمدرضا ساكت " مدير عامل باشگاه سپاهان اصفهان، "اكبر پاكزاد " مشاور استاندار اصفهان، سرهنگ "قاسمي " رئيس باشگاه مقاومت بسيج اصفهان، "مراد يوسفي " رئيس هيات ووشو اين استان به منظور بررسي گسترش و توسعه ووشو در استان اصفهان و لزوم حمايت سازمان ها، ارگان ها و باشگاه هاي سرشناس و ريشه دار از جمله باشگاه سپاهان از اين رشته رزمي، پرطرفدار و مدال آور حضور يافتند.

در اين سمينار دكتر مهدي علي نژاد دقايقي براي حاضرين به سخنراني پرداخت و در خصوص پيشرفت ووشو طي 4 سال اخير و موفقيت هاي كسب شده در عرصه داخلي و بين المللي صحبت كرد و از باشگاه هاي سرشناس به خصوص باشگاه سپاهان دعوت كرد تا در ليگ ووشو حضور يابند و از اين رشته رزمي جذاب و مدال آور كه جايگاه ويژه اي در ورزش ايران براي خود به دست آورده حمايت و پشتيباني كند.

در خلال برگزاري اين سمينار از برخي از پيشكسوتان، مربيان، ورزشكاران و قهرمانان ووشوي استان اصفهان تقدير به عمل آمد.

دومين مرحله اردوي تيم ملي ووشوي جوانان آغاز شد

دومين مرحله اردوي آمادگي ووشوکاران جوان ايران براي حضور در ششمين دوره رقابتهاي جوانان آسيا در شانگهاي چين از يكشنبه(ديروز) در آکادمي ووشو و در 2 بخش بانوان و آقايان آغاز شد.

 به نقل از روابط عمومي فدراسيون ووشو، در پايان اولين مرحله اردوهاي آمادگي، ووشوکاران جوان ايران بعد از 4 روز استراحت روز گذشته (يکشنبه) تمرينات خود را در 2 نوبت صبح و بعدازظهر در 2 بخش تالو و ساندا در آکادمي ووشو از سر گرفتند.

اين اردوهاي آمادگي در 3 رده سني 9 تا 12، 12 تا 15 و 15 تا 18 سال برگزار مي‌شود که طبق برنامه دومين مرحله اين اردوهاي آمادگي تا 27 ارديبهشت ادامه خواهد داشت.

همچنين در پايان اين مرحله از اردو، سومين مرحله رقابتهاي انتخابي ووشوکاران برگزار خواهد شد.

در مجموع 5 مرحله اردوي آمادگي براي ووشوکاران در نظر گرفته شده است که سومين مرحله اين اردوها اواخر خرداد در آکادمي ووشو برپا خواهد شد.

دومين مرحله رقابتهاي انتخابي تيم ملي ووشوي جوانان؛

دومين مرحله رقابتهاي انتخابي تيم ملي ووشوي جوانان ايران به منظور حضور در ششمين دوره رقابتهاي جوانان آسيا در شانگهاي چين امروز سه شنبه (13 ارديبهشت) در آکادمي ووشو برگزار شد که ازجمع 31 نفر ، 7 نفر ازليست تيم ملي خط خوردند و 24 ووشوکار در اردو باقي ماندند.

 به نقل از روابط عمومي فدراسيون ووشو، در اين رقابتها که در 3 رده سني 9 تا 12، 12 تا 15 و 15 تا 18 سال برگزار شد، نفرات زير سهميه حضور در اردوي تيم ملي را در دومين دوره رقابتهاي انتخابي درون اردويي کسب کردند:

ساندا(15 نفر):

*در وزن 48- کيلوگرم افشين سليمي توانست بر عليرضا قاسم زاده غلبه کند. در وزن 52- کيلوگرم امين حسن خاني از سد رضا سبحاني عبور کرد. در وزن 56- کيلوگرم محمد غفاري توانست عليرضا بختياري را مغلوب کند. در وزن 60 کيلوگرم که 3 نفر در آن حضور دارند محسن سوري با شکست دادن امين صالحي و علي زنگنه صاحب 2 پيروزي شد که بدين ترتيب سوري و صالحي در اردو باقي ماندند و زنگنه حذف شد.در وزن 65- کيلوگرم عباس شيخي، زهير ويسي را شکست داد.در وزن 70- کيلوگرم سيد مجيد موسوي فرد توانست مقابل مهدي بهرامي به پيروزي دست يابد.در وزن 75- کيلوگرم ميثم فرجي در اردوي تيم ملي ماند ودر وزن 80- کيلوگرم مصطفي خزايي مغلوب حسن يوسفي شد.

در هر وزن 3 مسابقه انتخابي برگزار مي‌شود و هر ووشوکار بتواند 2 مسابقه را با برد پشت سر بگذارد به عنوان نفر فيکس وزن خود انتخاب خواهد شد.

تالو(9 نفر):

رده سني 9 تا 12 سال: محمد مهدي رستم خاني،سهيل محمودي و امير حسين سلطاني

رده سني 12 تا 15 سال: مهدي مختارپور و محمدرضا رامشگر

رده سني 15 تا 18 سال: طاهر قاسمي،محمدرضا عزيزخاني،فرشيد اسديان و مسعود حسيني

سعيدلو: روند رو به رشد ووشو در سال 90 نيز بايد ادامه داشته باشد

'علي سعيدلو' روز دوشنبه در ادامه نشست‌هاي كميته ارزشيابي سازمان تربيت بدني با مسوولان فدراسيون ها در جلسه با مهدي علي نژاد رييس فدراسيون ووشو علاوه بر بررسي عملكرد سال گذشته، برنامه و بودجه اين فدراسيون را براي سال جاري مورد ارزيابي قرار داد.
رييس سازمان تربيت بدني با اشاره به حضور موفق تيم ملي ووشو ايران در بازي هاي آسيايي گوانگجو اظهار داشت: موفقيت تيم ووشو ايران در بازي هاي آسيايي توقعات از اين رشته را بيش از گذشته بالا برده است به همين خاطر مسوولان اين فدراسيون موظف هستند با ارايه يك برنامه مناسب و مستمر در صدد تداوم موفقيت هاي خود در ساير عرصه هاي بين المللي برآيند.
سعيدلو خطاب به مسوولان اين فدراسيون گفت: ووشو جزو رشته هاي المپيكي محسوب نمي شود به همين خاطر بايد براي مسابقات جهاني و همچنين بازي هاي آسيايي 2014 از همين حالا برنامه ريزي مناسب داشته باشيد تا جوابگوي توقعات جامعه ورزش باشيد.
وي با اشاره به اهميت همگاني كردن رشته ووشو در كشورمان خاطرنشان كرد: حضور مستمر مسوولان فدراسيون ووشو در استانها و استفاده از نيروهاي متخصص در راس
هيات ها زمينه همگاني كردن اين رشته را فراهم مي كند، همچنين با ايجاد خانه ووشو در تمامي استانها گام هاي موثري در جذب ورزشكاران مستعد در رشته ووشو برداريد.
سعيدلو ادامه داد: خوشبختانه مسوولان فدراسيون ووشو با ارتباطات موثري كه با آموزش و پرورش، نيروهاي مسلح و شهرداري داشته اند در بخش همگاني فعاليت هاي خوبي صورت داده و آينده مناسبي در اين زمينه ترسيم كرده اند.
رييس سازمان تربيت بدني با تاكيد بر تدوين برنامه يك ساله و چهارساله فدراسيون ووشو افزود: تمامي فدراسيون ها بايد نسبت به تدوين برنامه يك و چهارساله خود اقدام كرده و آن را در اختيار كارشناسان سازمان تربيت بدني به منظور بررسي قرار دهند.
در اين نشست رييس فدراسيون ووشو به ارايه گزارش عملكرد اين فدراسيون در سال 89 پرداخت و اظهار داشت: با حمايت هاي سازمان تربيت بدني قطعا روزهاي خوبي در تقويم ورزشي ووشو به ثبت مي رسد.
اين نشست با حضور علي سعيدلو، حميد سجادي معاون امور ورزش سازمان تربيت بدني، مرضيه اكبرآبادي معاون امور ورزش بانوان، علي رغبتي مديركل ارزشيابي و عملكرد فدراسيون هاي ورزشي، حليم بردي شرعي مديركل دفتر استعداديابي و قهرمان پروري، صغري شيوايي مدير كل نظارت بر ورزش بانوان سازمان تريت بدني ، مهدي علي نژاد رييس فدراسيون ووشو، علي رضا خسروي نايب رييس و بدرالملوك كهرنگي نايب رئيس بانوان اين فدراسيون برگزار شد.

برترين مربيان ووشوي ايران مشخص شدند

به گزارش روز شنبه روابط عمومي فدراسيون ووشو؛ مسوولان فدراسيون ووشو براي اولين بار از مربيان آقايان و بانواني كه توانسته اند بيشترين ووشوكار را در سال گذشته در 4 رده سني 9 تا 12، 12 تا 15 ، 15 تا 18 و رده سني بزرگسالان در رقابت هاي قهرماني كشور به اردوهاي تيم ملي معرفي كنند را مشخص و معرفي كرد.
اسامي مربيان برتر معرفي شده از سوي فدراسيون ووشو به شرح زير است:
مربيان برتر آقايان:
1- عليرضا بهره مند استان (هرمزگان)
2- هادي غمخوار استان (خراسان رضوي)
3- منصور نوروزي استان (زنجان)
مربيان برتر بانوان:
1- زهره قرايي استان (خراسان رضوي)
2- ميترا عباسي استان (البرز)
3- پروانه ميرزاخاني استان (فارس)
اين مربيان برتر از سوي مسوولان فدراسيون ووشو لوح تقدير و جوايز نقدي دريافت كردند.

نفت تهران براي چهارمين بار متوالي قهرمان ليگ برتر ووشو شد

به نقل از سايت فدراسيون ووشو، مرحله نيمه نهايي، رده بندي و فينال چهارمين دوره ليگ برتر ووشو با حضور 4 تيم نفت تهران، دبير تبريز، مقاومت بسيج و هيات ووشوي گيلان امروز در آكادمي ووشو برگزار شد كه در پايان تيم نفت تهران با غلبه بر تيم مقاومت بسيج در ديدار نهايي براي چهارمين بار پي در پي به مقام نخست اين رقابت ها دست يافت، مقاومت بسيج دوم شد، هيات ووشوي گيلان با پيروزي مقابل دبيري تبريز در جايگاه سوم ايستاد و تيم دبيري تبريز چهارم شد.

نتايح رقابت هاي نيمه نهايي، رده بندي و فينال به شرح زير است:
مرحله نيمه نهايي:
نفت تهران10 هيات ووشوي گيلان 3
مقاومت بسيج 8 دبيري تبريز 5

رده بندي:
هيات ووشوي گيلان 9 دبيري تبريز 4
فينال:
نفت تهران 9 مقاومت بسيج 4

قهرمان ليگ برتر ووشو پنجشنبه مشخص مي شود

مرحله نيمه نهايي و فينال چهارمين دوره رقابتهاي ليگ برتر ووشوي آقايان روز پنجشنبه هفته جاري 8 ارديبهشت ماه در آكادمي ووشو برگزاري مي شود.
در اين راستا تيم هاي نفت تهران، دبيري تبريز، مقاومت بسيج و هيات ووشوي گيلان براي كسب عنوان قهرماني با يكديگر مبارزه خواهند كرد.
چهارمين دوره ليگ برتر ووشوي آقايان با شركت 10 تيم در 2 گروه 5 تيمي و به صورت دوره اي و رفت و برگشت و به طور متمركز در تهران برگزار شد.
در نهايت تيمهاي نفت تهران و دبيري تبريز به ترتيب با 24 و 15 امتياز از گروه يك و تيمهاي مقاومت بسيج و هيات ووشوي گيلان با 24 و 13 امتياز از گروه 2 جواز حضور در مرحله نيمه نهايي را كسب كردند.
مرحله نيمه نهايي، رده بندي و فينال اين مسابقات روز پنجشنبه 8 ارديبهشت ماه برگزار
مي شود كه برنامه آن به شرح زير است:
مرحله نيمه نهايي؛ صبح پنجشنبه:
نفت تهران - هيات ووشوي گيلان
مقاومت بسيج - دبيري تبريز
ديدار رده بندي؛ عصر پنجشنبه:
بازنده هاي مرحله نيمه نهايي
ديدار فينال؛ عصر پنجشنبه:
برنده هاي مرحله نيمه نهايي
گفتني است؛ در 3 دوره پيشين رقابت هاي ليگ برتر ووشو تيم نفت تهران به مقام قهرماني دست يافته است.

سبك‌هاي مجاز فدراسيون ووشو معرفي شدند

به نقل از سايت فدراسيون ووشو، شوراي ساماندهي سبك ها و رشته هاي رزمي سازمان تربيت بدني پس از برگزاري 14 جلسه كارشناسي و برابر اسناد و مدارك ارائه شده از سوي فدراسيون ها و تطبيق آن با دستورالعمل ضوابط و شرايط فعاليت رشته هاي مختلف رزمي، اين سبك ها مجاز هستند در چارچوب ضوابط و مقرارت زير نظر فدراسيون مربوطه فعاليت كنند.
بدين ترتيب در فدراسيون ووشو سبك هاي "تاي چي چوان "، "نان چوان "، "چاچوان "، "لوهان چوان "، "شائولين چوان "، "هوب گار "، "خونگ چوان "، "وينگ چون دبل يو تي "، "جيت كان دو "، "جيت كان دوكالي اسكريما "، "نن شائولين "، "بي شائولين "، "چانگ چوان "، "ساندا سنتي "، "دي تانگ چوان "، "فن ذي چوان "، "جيت كان دو JKDA " و "خوا چوان " در قالب كميته فعاليت خواهند كرد و به غير از سبك هاي مربوطه هر فعاليت ديگري كه در چارچوب و قالب اين سبك ها نباشند رسميت نخواهند داشت و فعاليت آنها غير قانوني خواهد بود.