دبير فدراسيون:ووشو بايد به ورزش اول ايران تبديل شود
به گفته وي، پس از كسب مدال هاي رنگارنگ در بازي هاي آسيايي گوانگجو 2010چين و كسب نخستين مدال طلاي بانوان ورزشكار ايران توسط ' خديجه آزادپور'، اكنون گرايش به سمت ورزش ووشو در كشور افزايش يافته است.
وي گفت: در سه ماه اخير تعداد ووشوكاران بيمه شده ايران از 34هزار نفر به 42هزار نفر رسيده و اين نشان مي دهد كه علاقه مندان به اين رشته افرايش يافته و ووشو يكي از مدال آور ترين رشته هاي ايران است.
حيدري بيان كرد: علي نژاد رييس فدراسيون ووشو اين فدراسيون را با بدهي يك ميليارد ريالي تحويل گرفت اما در اين مدت، برنامه و چشمانداز راهبردي بسيار خوبي ترسيم شد و براي اجرايي كردن آن اقدامات بسيار خوبي صورت گرفته و اين فدراسيون اكنون يكي از فدراسيون هاي موفق كشور است.
به گفته وي،در رقابت هاي جهاني كه آمريكا و چين نيز حضور دارند گاهي مخالفت هاي از سوي آمريكا در برابر ووشو ايران انجام شده اما اين رشته ورزشي با اقتدار راه كمال و سربلندي را پيش گرفته است.
وي، از ايجاد آكادمي و خانه ووشو در برخي از استانها خبر داد و گفت:خانه ووشو برخي از استانهاي بزودي مورد بهره برداري قرار مي گيرد.
به گفته وي، رشد رشته ووشو در ايران بحدي مطلوب است كه براي جلوگيري از دوپينگ ووشوكاران كميته مبارزه با دوپينگ نيز از ووشوكاران تست مي گيرد.
به گزارش ووشو نیوز،دبير فدراسيون ووشو جمهوري اسلامي ايران براي شركت در انتخاب رييس هيات ووشو چهارمحال و بختياري به شهركرد سفر كرده بود.
از سوي كميته داوران ايران اسامي يك داور تالو و يك داور ساندا براي قضاوت در رقابت هاي جهاني به فدراسيون جهاني ووشو اعلام شد.
'علي سعيدلو' روز دوشنبه در ادامه نشستهاي كميته ارزشيابي سازمان تربيت بدني با مسوولان فدراسيون ها در جلسه با مهدي علي نژاد رييس فدراسيون ووشو علاوه بر بررسي عملكرد سال گذشته، برنامه و بودجه اين فدراسيون را براي سال جاري مورد ارزيابي قرار داد.
جدیدترین اخبار ووشو اولین پرتال اطلاع رسانی ووشو کشور