تیم ملی ووشوی ایران نایب قهرمان آسیا شد

تیم ملی ووشوی ایران با کسب 6 مدال طلا، 4 نقره و 3 برنز به عنوان نایب قهرمانی آسیا دست یافت.

به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، در پایان هشتمین دوره رقابت‌های ووشوی قهرمانی بزرگسالان آسیا در هوشی مینه ویتنام، تیم ملی ایران با کسب 6 مدال طلا، 4 نقره و 3 برنز به عنوان نایب قهرمان آسیا دست یافت.

در دوره‌های قبل این رقابت‌ها (هفتمین دوره – ماکائو) تیم ملی ایران با 2 طلا، 2 نقره و 8 برنز در مکان پنجم تیمی ایستاده بود و بدین ترتیب در هشتمین دوره این رقابت‌ها با 3 پله صعود به عنوان نایب قهرمان آسیا دست یافت.

*نفرات مدال آوران تیم ملی ووشو ایران به شرح زیر است:

وزن 60- کیلوگرم: صدیقه دریایی طلا

وزن 70- کیلوگرم: شهربانو منصوریان طلا

وزن 56- کیلوگرم: علی بختیاری طلا

وزن 65- کیلوگرم: محسن محمد سیفی طلا

وزن 70- کیلوگرم: سجاد عباسی طلا

وزن 80- کیلوگرم: امیر فضلی طلا

وزن 65- کیلوگرم: خدیجه آزاد پور نقره

وزن 75- کیلوگرم: جواد آقایی نقره

وزن 80- کیلوگرم: حمیدرضا قلی پور نقره

تیم 3 نفره دوئیلین تالو متشکل از محسن احمد، نوید مکوندی و ابراهیم فتحی

وزن 90- کیلوگرم: کامران مروتی برنز

فرشاد عربی در فرم نن دائو بخش تالو برنز

هانیه رجبی در فرم گون شو بخش تالو برنز

در پایان این رقابت‌ها تیم چین در جایگاه اول ایستاد، تیم ایران دوم و ویتنام سوم شد.

اعتراض علی‌نژاد به کمیته فنی کنفدراسیون ووشوی آسیا/ تیم دوئیلین روی سکوی جوایز نرفت

به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو مهدی علی نژاد رئیس فدراسیون ووشو و نایب رئیس کنفدراسیون آسیا طی نامه ای رسمی به "چن گوروو" رئیس کمیته فنی فدراسیون آسیا اعتراض خود را به دلیل ناداوری آشکار و ضایع شدن حق تیم 3 نفره دوئیلین کشورمان ارسال کرد، اما کمیته فنی آسیا این اعتراض را رد کرد.

در ادامه علی نژاد با "کی یو ایی موروادوکا" دبیرکل ووشوی آسیا مذاکره و اعتراض خود را تشریح کرد و اعلام داشت که در صورت شرایط موجود و ادامه ناداوری از این پس تیم ملی ووشوی ایران در هیچ مسابقه ای شرکت نخواهد کرد.

به همین دلیل و در اعتراض به این ناملایمتی، تیم 3 نفره دوئیلین مردان با دستور رئیس فدراسیون ووشو از ایستادن بر روی سکوی توزیع مدال خودداری کرد و کاروان تیم ملی ووشوی ایران در اعتراض به این مسئله در پایان نوبت صبح مسابقات و در حین توزیع مدال فرم «دوئیلین» سالن مسابقات را ترک کرد.

تیم 2 نفره بانوان ایران متشکل از محبوبه کریمی و مرضیه صفری با اجرای نمایشی زیبا و تنها با یک صدم اختلاف امتیاز نسبت به ویتنام میزبان، با کسب امتیاز 54/9 در جایگاه چهارم ایستاد.

ویتنام در این فرم امتیاز 9/55 کسب کرد و به مدال برنز رسید.

برنامه روز چهارم نمایندگان ایران

برنامه ووشوکاران ایران در روز چهارم مسابقات قهرمانی آسیا در ویتنام به شرح زیر است:

در بخش تالو و در فرم "نن گون" فرشاد عربی به روی تالوفیلد می رود.

در بخش ساندا 2 ووشوکار کشورمان به مصاف حریفان خود می روند که در وزن 56- کیلوگرم علی بختیاری با نماینده فیلیپین روبرو می شود و کامران مروتی در وزن90- کیلوگرم با ووشوکار مالزی مصاف خواهد داشت.

4 مدال حاصل تلاش ووشو کاران ايراني در رقابت هاي قهرماني آسيا

در پایان سومین روز از رقابت های ووشو قهرمانی آسیا در هوشی مینه ویتنام، تیم ملی ووشو ایران صاحب یک مدال طلا، 2 نقره و یک برنز و در مجموع 4 مدال شده است.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون ووشو، در ادامه سومین روز از هشتمین مرحله رقابت های ووشو قهرمانی آسیا در هوشی مینه ویتنام، صدیقه دریایی به مرحله بعدی این رقابتها راه یافت. دریایی در وزن 60- کیلوگرم ساندای بانوان موفق شد در 2 راند پیاپی و با قدرت، نماینده هند را شکست دهد و به مرحله بعدی این مسابقات راه یابد. پیش از این شهربانو منصوریان نخستین طلای ووشوی ایران در ویتنام را کسب کرد.
علی بختیاری هم در ادامه هشتمین دوره رقابت های ووشو قهرمانی آسیا در هوشی مینه ویتنام، با شکست حریف خود به مرحله بعدی این رقابت ها راه یافت.
بختیاری در وزن 56- کیلوگرم ساندای مردان در یک مصاف سخت با نماینده کره جنوبی به برتری قاطع دست یافت و به دور بعدی این مسابقات راه یافت.
محسن محمد سیفی هم با ناک اوت کردن نماینده کره جنوبی به دور بعدی مسابقات آسیایی راه یافت
محمد سیفی در وزن 65- کیلوگرم ساندای مردان حریف کره جنوبی را در راند دوم ناک اوت کرد و به مرحله بعدی راه یافت.
جواد آقایی هم با ناک اوت کردن نماینده کره جنوبی به دور بعدی مسابقات آسیایی راه یافت
آقایی در وزن 75- کیلوگرم ساندای مردان توانست با قدرت نماینده کره جنوبی را در راند اول ناک اوت کند و به مرحله بعدی راه یابد.
حمیدرضا قلی پور هم در وزن 85- کیلوگرم نماینده قزاقستان را مغلوب خود کرد و صاحب گردن آویز نقره شد.

شهربانو منصوريان در ووشو آسيا طلايي شد

در ادامه دومین روز از هشتمین دوره رقابت‌های بزرگسالان قهرمانی آسیایی ویتنام شهربانو منصوریان اولین مدال طلای کاروان تیم ملی ووشو ایران را كسب كرد.

منصوریان در فینال وزن 70- کیلوگرم نماینده ویتنام را شكست داد و با گرفتن مدال طلا اولین نشان زرین کاروان تیم ملی ووشو ایران را به دست آورد. در این مسابقه نماینده ویتنام به شدت از سوی داوران حمایت می‌شد اما برتری مطلق منصوریان مانع از نفوذ آنها در رای داوران شد.

شهربانو منصوریان پيش از اين قهرمان جهان در سال2011 ترکیه شده بود.

همچنين در وزن 65- کیلوگرم ساندای بانوان، خدیجه آزادپور طی 2 راند متوالی نماینده هند را شکست داد و به مرحله بعد راه یافت. قرار است كه آزادپور در مسابقه بعدي خود مقابل حريفي از چين قرار گيرد.

الهه منصوریان در وزن 48- کیلوگرم و خدیجه زینال زاده در وزن 52- کیلوگرم ديگر نماينده ايران در اين رقابت‌ها بودند كه مقابل حريفان خود شكست خوردند.

ووشو قهرماني آسيا ؛ عربي نخستين مدال آور تيم ايران

در ادامه روز دوم از هشتمین دوره رقابت های آسیایی هوشی مینه فرشاد عربی ووشوکار کشورمان در بخش تالو نخستین مدال تیم ایران را در این رقابت ها بدست آورد.
عربی در اجرای فرم quotation mark نن دائو quotation mark با کسب امتیاز 63/9 در جایگاه سوم ایستاد و به نشان برنز دست یافت.
عربی در این فرم با همه قهرمانان جهان و آسیا از جمله نمایندگان چین ، ویتنام، هنگ کنگ، ماکائو، اندونزی، فیلیپین، ژاپن و چین تایپه رقابت سخت و نفس گیری داشت اما با اجرای زیبای این فرم موفق شد صاحب گردن آویز برنز شود.
او حتی می توانست به مدال خوشرنگ تری دست پیدا کند که داوران به شرکت کننده ویتنام امیتاز بیشتر دادند تا عربی در جایگاه سوم قرار بگیرد.
در این فرم نمانیده چین با امتیاز 78/9 به طلا دست یافت و تالوکار ویتنام با امتیاز 64/9 صاحب نشان برنز شد.
امروز همچنین 3 تالوکار دیگر کشورمان به اجرای فرم پرداختند که احسان پیغمبری در فرم دائو شو با کسب امتیاز 52/9 به کار خود پایان داد.
در فرم چانگ چوان بخش تالو بانوان هم هانیه رجبی با امتیاز 31/9 و نفیسه پور گنجی با امتیاز 28/9 بکار خود پایان دادند.

اسامی نهایی 13 ووشوکار تیم ملی مردان اعلام شد

به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، اسامی نهایی 13 ووشوکار تیم ملی مردان برای حضور در هشتمین دوره مسابقات آسیایی هوشی مینه ویتنام اعلام شد.

اسامی نفرات در 2 بخش تالو و ساندا به شرح زیر است:

اسامی نفرات در بخش ساندا:

وزن 56- کیلوگرم علی بختیاری

وزن 65- کیلوگرم محسن محمد سیفی

وزن 70- کیلوگرم سجاد عباسی

وزن 75- کیلوگرم جواد آقایی

وزن 80- کیلوگرم امیر فضلی

وزن 85- کیلوگرم حمیدرضا قلی پور

وزن 90- کیلوگرم کامران مروتی

اسامی نفرات در بخش تالو: احسان پیغمبری، فرشاد عربی، علی وطن خواه و تیم 3 نفره دوئیلین متشکل از محسن احمدی، نوید مکوندی و ابراهیم فتحی

هشتمین دوره مسابقات آسیایی ووشو از تاریخ 30 مرداد تا 4 شهریور در هوشی مینه ویتنام برگزار خواهد شد.

تاریخ دقیق وزن کشی و قرعه کشی و شروع مسابقات هشتمین دوره ووشوی قهرمانی آسیا در ویتنام

از سوی کمیته برگزاری هشتمین دوره مسابقات ووشوی بزرگسالان قهرمانی آسیا در هوشی مینه ویتنام تاریخ و زمان دقیق مراسم وزن کشی و قرعه کشی، افتتاحیه، شروع مسابقات و همچنین زمان برگزاری جلسه هیات رئیسه و کنگره ووشوی آسیا مشخص شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ووشو، مراسم وزن کشی و قرعه کشی این رقابتها روز دوشنبه 30 مرداد برگزار می شود و ملی پوشان ووشوی کشورمان در این روز حریفان خود را خواهند شناخت.

صبح روز سه شنبه 31 مرداد مراسم افتتاحیه و آئین گشایش این رقابتها برگزار می شود و مسابقات هم از بعد از ظهر همان روز آغاز و تا روز 4 شهریور ادامه خواهد یافت.

گفتنی است؛ جلسه هیات رئیسه و کنگره ووشوی آسیا هم روز دوشنبه 30 مراد برگزار می شود که دکتر مهدی علی نژاد رئیس فدراسیون ووشوی ایران و غرب آسیا و نایب رئیس کنفدراسیون آسیا در این 2 نشست مهم حضور خواهد یافت، همچنین محمدرضا پور غلامی نژاد نایب رئیس کمیته فنی آسیا و دبیر کل ووشوی غرب آسیا هم در این جلسه شرکت خواهد کرد.

گفتنی است؛ کاروان تیم ملی ووشوی ایران روز 27 مرداد عازم ویتنام خواهد شد.

تیم زنجان قهرمان چهارمین دوره مسابقات بین المللی ووشو جام پارس شد

 تیم منتخب زنجان با اقتدار تمام عنوان نخست چهارمین دوره مسابقات بین المللی ووشو جام پارس را كه در دو بخش ساندا و تالو در زنجان برگزار شد، از آن خود كرد.

در این رقابت ها تیم منتخب زنجان با كسب 9 نشان طلا ، سه نقره و دو برنز قهرمان این دوره از رقابت های جام پارس شد، تیم ملی ووشو چین با پنج نشان طلا ، سه نقره و دو برنز عنوان نایب قهرمانی را ازآن خود كرد و تیم نفت تهران

نیز با سه نشان طلا، چهار نقره و چهار برنز در مكان سوم جای گرفت.

تیم های ویتنام ، هند ، ایتالیا ، افغانستان ، روسیه ، تركیه و لبنان نیز به ترتیب عناوین چهارم تا دهم را در دو بخش ساندا و تالو كسب كردند و به این ترتیب با قهرمانی تیم ووشو زنجان پرونده این دوره از رقابتهای بین المللی ووشو جام پارس بسته شد و چین قدرت بلامنازع ووشو جهان طعم شكست در مقابل ووشو ایران را چشید.

به گزارش ایرنا ، چهارمین دوره مسابقات بین المللی ووشو جام پارس با حضور 180 ورزشكار از 19 كشور جهان از شنبه هفته جاری در زنجان آغاز شده بود و شامگاه امروز /یكشنبه/ نیز به پایان رسید.

در این رقابتها ووشوكاران كشورهای چین، روسیه ، ویتنام ، اوكراین ، فرانسه ، گرجستان ، ایتالیا ، برزیل، هند ، تركیه ، اردن ، لبنان ، عراق ، ارمنستان ، افغانستان ، كویت ، سوریه ، تونس و ایران' به مدت دو روز در زنجان به مصاف هم رفتند.

این مسابقات در سالن شش هزارنفری امام خمینی (ره) مجموعه ورزشی انقلاب زنجان برگزار و شركت كنندگان دربخش ساندا در اوزان منفی 56 - 60 - 65 - 70 - 75 - 80 - 85 - و 90- كیلوگرم و در بخش تالو نیز در 10 فرم با یكدیگر رقابت كردند.

قریب 13 داور در بخش تالو و 15 داور در بخش ساندا ، این رقابت ها را قضاوت كردند كه شش نفر آنها 'دو داور هندی، دو داور از افغانستان ، یك داور از ویتنام و یك داور از ارمنستان' بودند.

چین قهرمان جهان و آسیا، ایران نایب قهرمان جهان و آسیا ، ویتنام تیم سوم جهان و آسیا ، روسیه قهرمان اروپا ، اوكراین نایب قهرمان اروپا و تركیه تیم سوم اروپا و برزیل قهرمان قاره آمریكا در این رقابتها شركت داشتند و حضور این تیم ها سطح مسابقات را ارتقا بیشتری بخشیده بود.

مراسم وزن كشی ، قرعه كشی ورزشكاران شركت كننده و همچنین آیین افتتاحیه چهارمین دوره مسابقات بین المللی ووشو جام پارس ، روز جمعه و بسیار باشكوه و زیبنده در محل برگزاری مسابقات انجام شد.

دومین دوره رقابتهای ووشوی غرب آسیا با حضور 5 تیم از فردا در زنجان آغاز می شود

دومین دوره رقابتهای ووشوی غرب آسیا طی روزهای 19 ،20، و 21 تیرماه جاری و با حضور تیم های ایران، اردن، سوریه، لبنان و کویت در مجموعه ورزشی انقلاب زنجان برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ووشو، طبق برنامه مراسم وزن کشی و قرعه کشی و جلسه تکنیکال میتینگ روز 19 تیر و مسابقات هم در روزهای 20 و 21 تیرماه در سالن ورزشگاه انقلاب زنجان برگزار خواهد شد.
تیم ملی ووشوی جوانان ایران که خود را برای حضور در چهارمین دوره رقابتهای جهانی ماکائو آماده می کند به عنوان نماینده کشورمان در این رقابتها شرکت خواهد کرد.
این رقابتها فقط در بخش ساندا (مبارزه) و در 9 وزن 56-، 60-، 65-، 70-، 75-، 80-، 85-، 90- و 90+ برگزار می شود.
اما جلسه ویژه انتخابات هیات رئیسه جدید ووشوی غرب آسیا هم روز سه شنبه 20 تیرماه برگزار خواهد شد.
 در حال حاضر دکتر "مهدی علی نژاد" رئیس فدراسیون ووشوی کشورمان، ریاست فدراسیون غرب آسیا را بر عهده دارد و مسئولیت دبیر و کمیته فنی فدراسیون ووشوی غرب آسیا نیز متعلق به ایران است.
گفتنی است؛ اولین دوره رقابتهای ووشوی غرب آسیا سال 1387 در بندرعباس برگزار شد که به قهرمانی تیم ملی ووشوی ایران انجامید.

اسامی تیم ملی ووشوی جوانان ایران برای حضور در رقابتهای غرب آسیا اعلام شد

از سوی فدراسیون ووشو اسامی تیم ملی ووشوی جوانان ایران برای حضور در دومین دوره رقابتهای ووشوی غرب آسیا که قرار است هفته جاری در زنجان برگزار شود، اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ووشو، طبق برنامه قرار است این رقابتها در 9 وزن ساندا برگزار شود که اسامی تیم ملی ایران به شرح زیر است:

*وزن 56- کیلوگرم: افشین سلیمی

*وزن 60- کیلوگرم: یزدان میرزایی

*وزن 65- کیلوگرم: جواد قزل سفلو

*وزن 70- کیلوگرم: جواد کرمی

*وزن 75- کیلوگرم: پوریا شجاع

*وزن 80- کیلوگرم: امین نوری

*وزن 85- کیلوگرم: حمیدرضا لادور

*وزن 90+ کیلوگرم: مهدی ادیب نژاد

*وزن 90- کیلوگرم: کامران مروتی

همچنین در اوزان 85-، 90+ و 90- کیلوگرم  از نفرات اردونشین تیم ملی بزرگسالان استفاده خواهد شد.

گفتنی است؛ دومین دوره رقابتهای ووشوی غرب آسیا طی روزهای 20 و 21 تیرماه جاری در مجموعه ورزشی انقلاب زنجان برگزار می شود که تیمهای اردن، لبنان، سوریه، کویت و عراق به همراه تیم ایران و در مجموع 6 تیم در این رقابتها شرکت خواهند کرد.

سپتامبر سال 2012 زمان برگزاری مسابقات ووشو جوانان جهان اعلام شد

به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، فدراسیون جهانی ووشو طی نمابری به فدراسیون های عضو، زمان برگزاری چهارمین دوره رقابت‌های جوانان جهان را اعلام کرد.

طبق اعلام فدراسیون جهانی چهارمین دوره رقابت‌های ووشو جوانان جهان از تاریخ 17 تا 25 سپتامبر سال 2012 یعنی (26 شهریور تا 3 مهرماه سال 1391) در ماکائو برگزار خواهد شد.

این رقابت‌ها در 3 رده سنی 9 تا 12، 12 تا 15 و 15 تا 18 سال برگزار می شود.

این در حالی است که هشتمین دوره رقابت‌های ووشوی بزرگسالان آسیا 26 مرداد ماه تا 4 شهریور یعنی حدود 3 هفته قبل از رقابت‌های جوانان جهان در شهر "هوشی مینه" ویتنام برگزار می شود.

بدین ترتیب اردوی آماده سازی تیم ملی ووشو بزرگسالان کشورمان از اردیبهشت ماه سال 1391 و همچنین اردوی تیم ملی جوانان هم از تیرماه سال آینده استارت خواهد خورد.

برگزاری چهارمین دوره تورنمنت بین‌المللی ووشو جام پارس به ثبت رسید

به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، چهارمین دوره رقابت‌های تورنمنت بین المللی ووشو جام پارس که قرار است تابستان سال آینده برگزار شود در صفحه اصلی سایت فدراسیون جهانی ووشو ثبت شد.

خبر نخست لینک تقویم فدراسیون جهانی ووشو که در صفحه اصلی سایت فدراسیون جهانی (iwuf.org) ثبت شده به این شکل است که، چهارمین تورنمنت بین المللی جام پارس از تاریخ 12 لغایت 16 جولای 2012 (21 لغایت 25 تیرماه سال 1391 ) در شهر زنجان یکی از استان های ایران برگزار خواهد شد.

به اهمیت این تورنمنت بین المللی در خبر اشاره شده که قرار است به مدت 4 روز در شهر زنجان برگزار شود، همچنین دعوت نامه رسمی این مسابقات هم ضمیمه این اطلاعیه است.

اولین دوره تورنمنت جام پارس سال 1385 در شهر تنکابن، دومین دوره سال 1386 در سالن افراسیابی مجموعه ورزشی شهید شیرودی و سومین دوره هم اسفند ماه سال 1389 در جزیره کیش برگزار شد.

تیم ملی ووشو ایران بامداد فردا وارد تهران می شود

کاروان پر افتخار تیم ملی ووشو جمهوری اسلامی ایران پس از کسب عنوان نایب قهرمانی که با  6 مدال طلا، 2 نقره و 3 برنز حاصل شد، ساعت 3 بامداد روز دوشنبه 25 مهرماه وارد تهران می شود.

 به گزارش روابط عمومی فدراسیون ووشو، ملی پوشان ووشو کشورمان که با 19 ورزشکار در2 بخش تالو و ساندا  و در 2 رده آقایان و بانوان در یازدهمین دوره رقابتهای ووشو قهرمانی جهان در ترکیه شرکت کرد موفق شد با کسب 6 مدال طلا، 2 نقره و 3 برنز به عنوان نایب قهرمانی دست یابد.

اسامی مدال آوران ووشو کشورمان به شرح زیر است:

6 مدال طلا:

مریم هاشمی، شهربانو منصوریان، ملیحه فضلی، محسن محمد سیفی، سجاد عباسی و حمیدرضا قلی پور

2 مدال نقره:

فرشاد عربی و تیم 3 نفره دوئیلین تالوی مردان متشکل از "محسن احمدی"، "ابراهیم فتحی" و "نوید مکوندی"

3 مدال برنز:

الهه منصوریان، جواد آقایی و تیم 2 نفره دوئیلین تالوی زنان متشکل از "میترا عباسی" و "محبوبه کریمی"

وزارت ورزش و جوانان كسب عنوان نايب قهرماني جهان را به ملي پوشان ووشو تبريك گفت

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ووشو، وزارت ورزش و جوانان در پیامی كسب عنوان نايب قهرماني را در یازدهمین دوره رقابتهای ووشوی جهان در آنکارای ترکیه که با ۶ مدال طلا، ۲ نقره و۳ برنز ووشوکاران ايران رقم خورد به مسئولین فدراسیون ووشو، اعضا و کادر فنی تیم ملی تبريك گفت.

متن اين پيام به اين شرح است:

با عنايت خداوند منان امروز نیز شاهد درخشش جوانان غیور و مومن ايران اسلامي در رقابتی مهم و معتبر در عرصه جهانی ورزش هستیم که موجب اعتلا و افتخاری دیگر برای ملت و کشور شد.

موفقیت قابل تحسین و شایان تقدیر ووشوکاران تیم ملی در پيكارهاي قهرمانی جهاني و تکرار عنوان نايب قهرماني با مدالهای مرغوب تر در آنکارا گوشه ای از ظرفیت و توانمندی های بی پایان فرزندان ایران دارد كه براي به اهتزار درآوردن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران تلاش و همتی مثال زدنی به خرج داده و مجدداْ افتخار آفرين شدند.

وزارت ورزش و جوانان ضمن تبريك به مسئولين فدراسيون ووشو، مربيان، ووشوکاران و ديگر اعضاي تيم ملي كه موجب کسب موفقيت ارزشمند ديگری در كارنامه پرافتخار ورزش کشور شدند، اميدوار است كه اين پيروزي ها در ميادين پيش رو نیز تدام یابد.

تیم ملی ایران نائب قهرمان جهان

          

ایران نایب قهرمانی خود را تکرار کرد

تیم ملی ووشوی ایران توانست با کسب 6 مدال طلا، 2 نقره و 3 برنز عنوان نایب قهرمانی دوره گذشته خود را تکرار کرد.

در یازدهمین دوره مسابقات قهرمانی ووشوی جهان ایران به یازده مدال رنگارنگ رسید.
مریم هاشمی، شهربانو منصوریان و ملیحه فضلی در بخش ساندای زنان و محسن محمد سیفی، سجاد عباسی و حمیدرضا قلی پور در ساندای مردان مدال های طلای ایران را کسب کردند.

فرشاد عربی در تالو و تیم دوئیلین مردان نقره گرفتند.

الهه منصوریان، جواد آقایی و تیم دوئیلین زنان نیز با کسب مدال برنز به کار خود خاتمه دادند.

تیم چین با 19 طلا قهرمان شد و هنگ کنگ با 3 مدال طلا در رده سوم قرار گرفت.

حمیدرضا قلی پور" ششمین مدال طلای تیم ملی ووشو ایران در رقابتهای جهانی ترکیه را به دست آورد

در روز پایانی از یازدهمین دوره رقابتهای ووشو قهرمانی جهان در ترکیه، "حمیدرضا قلی پور" در فینال وزن 85- کیلوگرم  ششمین مدال طلای کاروان تیم ملی ووشو ایران را به ارمغان آورد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ووشو، قلی پور در راند دوم نماینده اوکراین را ناک اوت کرد و ضمن کسب نشان طلا ششمین مدال طلای کاروان تیم ملی ووشو ایران را به دست آورد.

سجاد عباسی" پنجمین مدال طلای تیم ملی ووشو ایران در رقابتهای جهانی ترکیه را به دست آورد

در ادامه روز پایانی از یازدهمین دوره رقابتهای ووشو قهرمانی جهان در ترکیه، "سجاد عباسی" در فینال وزن 70- کیلوگرم صاحب مدال طلا شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ووشو، سجاد عباسی در فینال رقابتهای جهانی ووشو و در وزن 70- کیلوگرم در 2 راند متوالی نماینده روسیه را مغلوی خود کرد و ضمن کسب نشان طلا، پنجمین مدال زرین ایران را به دست آورد.

محسن محمد سیفی" چهارمین مدال طلای تیم ملی ووشو ایران در رقابتهای جهانی ترکیه را به دست آورد

در ادامه روز پایانی از یازدهمین دوره رقابتهای ووشو قهرمانی جهان در ترکیه، "محسن محمد سیفی" چهارمین مدال طلای کاروان تیم ملی ووشو ایران را از آن خود کرد.

 به گزارش روابط عمومی فدراسیون ووشو، "محمد سیفی" در دیدار نهایی وزن 65- کیلوگرم  رقابتهای جهانی ترکیه، طی 2 راند پیاپی حریف خود از ترکیه را شکست داد و چهارمین مدال طلای کاروان تیم ملی ووشو را بر گردن آویخت.