روز پایانی مرحله گروهی رقابتهای لیگ برتر ووشو آقایان امروز پنجشنبه 4 اسفند ماه در آکادمی ووشو برگزار شد که طی آن تیمهای نفت،مقاومت بسیج،پرشین و دانشگاه آزاد به دور نیمه نهایی راه یافتند و تیمهای گیلان و کرمانشاه به لیگ دسته اول سقوط کردند .
به گزارش روابط عمومی فدراسیون ووشو، این رقابتها با حضور 10 تیم در 2 گروه 5 تیمی و به صورت رفت و برگشت و به طور متمرکز در تهران برگزار شد که نتایج دو هفته پایانی گروهی این رقابتها است به شرح زیر است:
هفته چهارم دور برگشت:
پرشین 7 تالار وحدت همدان 3
رنگ فیروزه شیراز 8 هیات ووشو کرمانشاه 5
نفت تهران 11 تاکسیرانی آمل 1
مقاومت بسیج 11 هیات ووشو گیلان 0
هفته پنجم دور برگشت:
رنگ فیروزه شیراز 3 دانشگاه آزاد اسلامی 9
هیات ووشو کرمانشاه 6 تالار وحدت همدان 3
مقاومت بسیج 11 شهرداری بندرعباس 0
هیات ووشو گیلان 0 تاکسیرانی آمل 1
در گروه یک تیم پرشین با کسب 24 امتیاز و دانشگاه آزاد با 18 امتیاز به ترتیب به عنوان تیمهای اول و دوم این گروه به مرحله نیمه نهایی صعود کردند، تالار وحدت همدان با 6 امتیاز و تفاضل 11- سوم شد، رنگ فیروزه فارس هم با 6 امتیاز و تفاضل 38- چهارم شد و کرمانشاه هم با 6 امتیاز و تفاضل 41- پنجم شد و به لیگ یک سقوط کرد.
اما در گروه 2 تیم نفت تهران با 24 و مقاومت بسیج با 18 امتیاز به عنوان تیمهای اول و دوم به نیمه نهایی صعود کردند، شهرداری بندرعباس با 12 امتیاز سوم شد، تاکسیرانی آمل با 6 امتیاز چهارم شد و گیلان بدون امتیاز پنجم شد و به لیگ یک سقوط کرد.
بدین ترتیب در مرحله نیمه نهایی که روز 18 اسفند برگزار می شود نفت با دانشگاه آزاد و پرشین با مقاومت روبرو می شود.