دومين مرحله رقابتهاي انتخابي تيم ملي ووشوي جوانان؛
دومين مرحله رقابتهاي انتخابي تيم ملي ووشوي جوانان ايران به منظور حضور در ششمين دوره رقابتهاي جوانان آسيا در شانگهاي چين امروز سه شنبه (13 ارديبهشت) در آکادمي ووشو برگزار شد که ازجمع 31 نفر ، 7 نفر ازليست تيم ملي خط خوردند و 24 ووشوکار در اردو باقي ماندند.
به نقل از روابط عمومي فدراسيون ووشو، در اين رقابتها که در 3 رده سني 9 تا 12، 12 تا 15 و 15 تا 18 سال برگزار شد، نفرات زير سهميه حضور در اردوي تيم ملي را در دومين دوره رقابتهاي انتخابي درون اردويي کسب کردند:
ساندا(15 نفر):
*در وزن 48- کيلوگرم افشين سليمي توانست بر عليرضا قاسم زاده غلبه کند. در وزن 52- کيلوگرم امين حسن خاني از سد رضا سبحاني عبور کرد. در وزن 56- کيلوگرم محمد غفاري توانست عليرضا بختياري را مغلوب کند. در وزن 60 کيلوگرم که 3 نفر در آن حضور دارند محسن سوري با شکست دادن امين صالحي و علي زنگنه صاحب 2 پيروزي شد که بدين ترتيب سوري و صالحي در اردو باقي ماندند و زنگنه حذف شد.در وزن 65- کيلوگرم عباس شيخي، زهير ويسي را شکست داد.در وزن 70- کيلوگرم سيد مجيد موسوي فرد توانست مقابل مهدي بهرامي به پيروزي دست يابد.در وزن 75- کيلوگرم ميثم فرجي در اردوي تيم ملي ماند ودر وزن 80- کيلوگرم مصطفي خزايي مغلوب حسن يوسفي شد.
در هر وزن 3 مسابقه انتخابي برگزار ميشود و هر ووشوکار بتواند 2 مسابقه را با برد پشت سر بگذارد به عنوان نفر فيکس وزن خود انتخاب خواهد شد.
تالو(9 نفر):
رده سني 9 تا 12 سال: محمد مهدي رستم خاني،سهيل محمودي و امير حسين سلطاني
رده سني 12 تا 15 سال: مهدي مختارپور و محمدرضا رامشگر
رده سني 15 تا 18 سال: طاهر قاسمي،محمدرضا عزيزخاني،فرشيد اسديان و مسعود حسيني
جدیدترین اخبار ووشو اولین پرتال اطلاع رسانی ووشو کشور