تمرينات تيم سانشو استان جهت حضور قدرتمند در دومين دوره المپياد ورزشي ايرانيان از فردا دوشنبه در محل ورزشگاه شهيد پاكنژاد مدرسه ووشو از ساعت 19 آغاز مي گردد.

حضور كليه نفرات اول و دوم جوانان مسابقات انتخابي استان در اين اردو الزامي است.

هنرزاده مربي تيم سانشو جوانان يزد شد

 

طي حكمي از سوي استاد كاظم دورايران رئيس هيئت ووشو استان يزد فرامرز هنرزاده به عنوان سرمربي تيم سانشو استان و محسن قادريان به عنوان مربي و سعيد دورايران به عنوان سرپرست  تيم جهت حضور در المپياد ورزشي ايرانيان منصوب شدند.

. لازم به ذكراست كه سعيد خواجه افضلي نيز به عنوان داور به اين مسابقات اعزام خواهد شد.