كسب 2 طلا 3نقره ويك برنزيزد از مسابقات ووشو جام شهداي خليج فارس
تيم ووشو استان يزد كه با مربيگري فرامرز هنرزاده در مسابقات جام شهداي خليج فارس كه در بندرعباس برگزار شد شركت كرده بود با كسب 2 طلا علي دهقاني و محمد رضا افسري 3 نقره عماد محبوبي مجتبي دشتي وسعيد فتاحي و يك برنز حامد يزداني از اين مسابقات بازگشت.
+ نوشته شده در ۱۳۸۶/۱۱/۱۷ ساعت ۹:۲ ب.ظ توسط سعید دورایران
|
جدیدترین اخبار ووشو اولین پرتال اطلاع رسانی ووشو کشور