تيم ووشو استان يزد كه با مربيگري فرامرز هنرزاده در مسابقات جام شهداي خليج فارس كه در بندرعباس برگزار شد شركت كرده بود با كسب 2 طلا علي دهقاني و محمد رضا افسري 3 نقره عماد محبوبي مجتبي دشتي وسعيد فتاحي و يك برنز حامد يزداني از اين مسابقات بازگشت.