ووشو کاران افتخار آفرين ايران اسلامي که در بازي هاي آسيايي گوانگجو با کسب 3 مدال طلا در روز پنجم بازي هاي آسيايي يک روز طلايي را براي کاروان ورزشي ايران رقم زدند، پنج‌شنبه شب در ميان استقبال باشکوه مردم و با حضور حميد سجادي معاون ورزشي سازمان تربيت بدني وارد تهران شدند.

 در مراسم استقبال از ووشوکاران افتخار آفرين علاوه بر حميد سجادي معاون قهرماني سازمان تربيت بدني، رحماني مديرکل تربيت بدني زنجان و خدابخش مديرکل تربيت بدني اصفهان و همچنين خيل عظيم علاقمندان به ورزش حضور داشتند.

مهدي علي نژاد رييس فدراسيون ووشو نيز ساعت 9:30 امروز وارد تهران شد.