جلسه معارفه نواب رئیس فدراسیون  ووشو امروز (شنبه) با حضور جمعی از مسئولان سازمان تربیت بدنی، رئیس فدراسیون ووشو، مسئولان و دست اندرکاران  این فدراسیون برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ووشو، در این جلسه دکتر مهدی علی نژاد رئیس فدراسیون ووشو ضمن خیر مقدم و خوش آمد گویی به نواب رئیس این فدراسیون گفت: برای تداوم موفقیت های فدراسیون ووشو در عرصه های بین المللی و جهانی قطعا باید با برنامه و به طور منسجم حرکت کنیم و در این راه امیدوارم با حضور آقای علیرضا خسروی به عنوان نایب رئیس فدراسیون و خانم بدرالملوک کهرنگی به عنوان سرپرست نایب رییسی امور بانوان گامی محکم در این راه برداریم.

وی ادامه داد: نگاه جهانیان به رشته ووشو در عرصه ورزش متوقع تر شده و با این روند لازم دیدیم تا با نظارت نواب رئیس این فدراسیون و استفاده از تجربیات آنها  این موفقیت ها را بیشتر تداوم  بخشیم.  

در پایان نواب رئیس فدراسیون ووشو پاره ای از سوابق خود در عرصه ورزش را ارائه دادند.