جلسه معارفه نواب رئیس فدراسیون ووشو برگزار شد
جلسه معارفه نواب رئیس فدراسیون ووشو امروز (شنبه) با حضور جمعی از مسئولان سازمان تربیت بدنی، رئیس فدراسیون ووشو، مسئولان و دست اندرکاران این فدراسیون برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون ووشو، در این جلسه دکتر مهدی علی نژاد رئیس فدراسیون ووشو ضمن خیر مقدم و خوش آمد گویی به نواب رئیس این فدراسیون گفت: برای تداوم موفقیت های فدراسیون ووشو در عرصه های بین المللی و جهانی قطعا باید با برنامه و به طور منسجم حرکت کنیم و در این راه امیدوارم با حضور آقای علیرضا خسروی به عنوان نایب رئیس فدراسیون و خانم بدرالملوک کهرنگی به عنوان سرپرست نایب رییسی امور بانوان گامی محکم در این راه برداریم.
وی ادامه داد: نگاه جهانیان به رشته ووشو در عرصه ورزش متوقع تر شده و با این روند لازم دیدیم تا با نظارت نواب رئیس این فدراسیون و استفاده از تجربیات آنها این موفقیت ها را بیشتر تداوم بخشیم.
در پایان نواب رئیس فدراسیون ووشو پاره ای از سوابق خود در عرصه ورزش را ارائه دادند.
جدیدترین اخبار ووشو اولین پرتال اطلاع رسانی ووشو کشور