ووشو رتبه اول فدراسيون هاي ورزشي شد
'صياد حيدري' روز سه شنبه در نشست سالانه اعضاي مجمع هيات ووشو استان مركزي با تبريك هفته تربيت بدني افزود: ووشو در كشور با افتخار آفريني هاي ورزشكاران اين رشته و كسب 142 مدال رنگانگ در مسابقات جهاني جايگاه ويژه اي دارد و بايد مسوولان استاني در راستاي پيشرفت آن در استان مركزي توجه بيشتري داشته باشند.
وي ادامه داد: در مسابقات آسيايي گوانجو چين از 20 مدال طلاي كاروان هاي ورزشي ايران، سه مدال طلا را ووشو كاران كسب كردند كه اين امر نشان از توانمندي ورزشكاران اين رشته است.
دبير فدراسيون ووشو تاكيد كرد: با توجه به ورزشكاران مستعد و تعداد علاقه مندان اين رشته ورزشي انتظار مي رود مسوولان براي تاميين اعتبارات لازم اين فدراسيون و هياتها بيشتر تلاش كنند.
حيدري اضافه كرد: فدراسيون ووشو چهار دوره مسابقات ليگ كشوري را با هدف توسعه، رشد و استعداد يابي در استانها و شهرستانها برگزار كرده است.
وي خاطر نشان كرد: برگزاري اردوهاي تيم ملي، تغذيه ورزشكاران، حقوق مربيان و ساير موارد از جمله هزينه هاي فدراسيون است كه موجب كاهش بودجه هيات هاي استاني مي شود كه اميدواريم مسوولان در اين رابطه كمك بيشتري نمايند.
دبير فدراسيون ووشو اظهار كرد: استان مركزي در سال هاي 88 و 89 در رده بندي هيات هاي كشور به ترتيب رتبه 24 و 25 را كسب كرده كه با توجه به توانمندي ها و نزديكي به تهران اين رتبه جايگاه مناسبي براي استان نمي باشد.
حيدري ادامه داد: برگزاري كلاس هاي مربيگري و داوري درجه دو و سه، شركت در مسابقات كشوري و ميزباني اين مسابقات از جمله عواملي است كه به پيشرفت استان مركزي در ورزش ووشو كمك خواهد كرد.
وي يادآور شد: در صورت راه انداري خانه ووشو توسط اداره كل ورزش و جوانان و هيات در استان مركزي، اين فدراسيون براي تجهيز آن به ويژه اختصاص 'سكوي ساندا' اقدامات لازم را انجام خواهد داد.
مديركل ورزش و جوانان استان مركزي در اين نشست گفت: با وجود زحمت هاي زياد هيات ووشو اين استان بر اساس آمارها اين رشته نياز به پيشرفت بيشتري در استان دارد.
'خسرو قمري' بيان كرد: فعاليت هشت سبك از 25 سبك ووشو در استان، فعال بودن چهار شهرستان از 12 شهرستان استان در اين رشته، عدم ميزباني برگزاري مسابقات كشوري و حضور محدود نمايندگان استان در تيم هاي ملي از جمله ضعف هاي اين رشته ورزشي در استان مركزي است.
وي تاكيد كرد: رشته ووشو در استان مركزي طرفداران و علاقه مندان زيادي دارد كه بايد بيش از پيش براي رشد اين ورزش تلاش شود.
مديركل ورزش و جوانان استان مركزي خاطر نشان كرد: در سال هاي اخير در بخش بانوان فعاليت هاي بيشتري صورت گرفته كه از مسوولان و مربيان قدرداني كرده و اميدواريم در بخش مردان نيز شاهد جهش هاي رو به جلويي باشيم.
رييس هيات ووشو استان مركزي گفت: اين استان به علت كمبود امكانات و نبود شرايط مناسب، مولفه هاي پذيرش ميزباني مسابقات كشوري را ندارد.
'ابوالقاسم خراجي' اضافه كرد: تا كنون 470 ميليون ريال توسط فدراسيون و اداره كل ورزش و جوانان استان به هيات ووشو كمك شده كه فعاليت هايي در زمينه رشد و گسترش اين رشته در استان انجام شده است.
وي خاطر نشان كرد: برگزاري كلاس هاي داوري درجه دو و سه در شهرستان ساوه، دوره هاي مربيگري سالانه، ارائه در خواست براي شركت در ليگ مردان و بانوان و اعزام نفرات به مسابقات كشوري از جمله اقدامات اين هيات در سال گذشته است.
خراجي افزود: هم اكنون در استان مركزي يك هزار و يكصد نفر به طور سازمان يافته در اين رشته فعاليت دارند كه نبود خانه ووشو از دغدغه هاي ورزشكاران و مسوولان مربوطه است.
وي ادامه داد: در مسابقات آسيايي گوانجو چين از 20 مدال طلاي كاروان هاي ورزشي ايران، سه مدال طلا را ووشو كاران كسب كردند كه اين امر نشان از توانمندي ورزشكاران اين رشته است.
دبير فدراسيون ووشو تاكيد كرد: با توجه به ورزشكاران مستعد و تعداد علاقه مندان اين رشته ورزشي انتظار مي رود مسوولان براي تاميين اعتبارات لازم اين فدراسيون و هياتها بيشتر تلاش كنند.
حيدري اضافه كرد: فدراسيون ووشو چهار دوره مسابقات ليگ كشوري را با هدف توسعه، رشد و استعداد يابي در استانها و شهرستانها برگزار كرده است.
وي خاطر نشان كرد: برگزاري اردوهاي تيم ملي، تغذيه ورزشكاران، حقوق مربيان و ساير موارد از جمله هزينه هاي فدراسيون است كه موجب كاهش بودجه هيات هاي استاني مي شود كه اميدواريم مسوولان در اين رابطه كمك بيشتري نمايند.
دبير فدراسيون ووشو اظهار كرد: استان مركزي در سال هاي 88 و 89 در رده بندي هيات هاي كشور به ترتيب رتبه 24 و 25 را كسب كرده كه با توجه به توانمندي ها و نزديكي به تهران اين رتبه جايگاه مناسبي براي استان نمي باشد.
حيدري ادامه داد: برگزاري كلاس هاي مربيگري و داوري درجه دو و سه، شركت در مسابقات كشوري و ميزباني اين مسابقات از جمله عواملي است كه به پيشرفت استان مركزي در ورزش ووشو كمك خواهد كرد.
وي يادآور شد: در صورت راه انداري خانه ووشو توسط اداره كل ورزش و جوانان و هيات در استان مركزي، اين فدراسيون براي تجهيز آن به ويژه اختصاص 'سكوي ساندا' اقدامات لازم را انجام خواهد داد.
مديركل ورزش و جوانان استان مركزي در اين نشست گفت: با وجود زحمت هاي زياد هيات ووشو اين استان بر اساس آمارها اين رشته نياز به پيشرفت بيشتري در استان دارد.
'خسرو قمري' بيان كرد: فعاليت هشت سبك از 25 سبك ووشو در استان، فعال بودن چهار شهرستان از 12 شهرستان استان در اين رشته، عدم ميزباني برگزاري مسابقات كشوري و حضور محدود نمايندگان استان در تيم هاي ملي از جمله ضعف هاي اين رشته ورزشي در استان مركزي است.
وي تاكيد كرد: رشته ووشو در استان مركزي طرفداران و علاقه مندان زيادي دارد كه بايد بيش از پيش براي رشد اين ورزش تلاش شود.
مديركل ورزش و جوانان استان مركزي خاطر نشان كرد: در سال هاي اخير در بخش بانوان فعاليت هاي بيشتري صورت گرفته كه از مسوولان و مربيان قدرداني كرده و اميدواريم در بخش مردان نيز شاهد جهش هاي رو به جلويي باشيم.
رييس هيات ووشو استان مركزي گفت: اين استان به علت كمبود امكانات و نبود شرايط مناسب، مولفه هاي پذيرش ميزباني مسابقات كشوري را ندارد.
'ابوالقاسم خراجي' اضافه كرد: تا كنون 470 ميليون ريال توسط فدراسيون و اداره كل ورزش و جوانان استان به هيات ووشو كمك شده كه فعاليت هايي در زمينه رشد و گسترش اين رشته در استان انجام شده است.
وي خاطر نشان كرد: برگزاري كلاس هاي داوري درجه دو و سه در شهرستان ساوه، دوره هاي مربيگري سالانه، ارائه در خواست براي شركت در ليگ مردان و بانوان و اعزام نفرات به مسابقات كشوري از جمله اقدامات اين هيات در سال گذشته است.
خراجي افزود: هم اكنون در استان مركزي يك هزار و يكصد نفر به طور سازمان يافته در اين رشته فعاليت دارند كه نبود خانه ووشو از دغدغه هاي ورزشكاران و مسوولان مربوطه است.
+ نوشته شده در ۱۳۹۰/۰۷/۲۶ ساعت ۹:۴۳ ب.ظ توسط سعید دورایران
|
جدیدترین اخبار ووشو اولین پرتال اطلاع رسانی ووشو کشور