جعفری: یک درصد هم احتمال ندارد که تیم ووشوی نفت قهرمان نشود
محمدرضا جعفری در گفتوگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری ها اظهار داشت: خوشحالم هفته آخر دور رفت رقابت های لیگ برتر ووشو با قهرمانی تیم نفت به پایان رسید. در این رقابتها ابتدا به مصاف تیم بسیج مقاومت زنجان رفتیم، تیمی که نایب قهرمانی در لیگ برتر را در کارنامه خود دارد و با تلاش ووشو کاران تیم نفت توانستیم حریفان را شکست دهیم.وی افزود: در بازی دوم به مصاف تیم تاکسیرانی آمل رفتیم که برای اولین بار است در لیگ برتر حضور دارد اما این تیم نفرات جوان و با انگیزهای دارد که در طول مسابقات تلاش فراوانی میکردند تا نتایج خوبی را کسب کنند.
سرمربی تیم نفت در ادامه گفت: در کل از عملکرد ووشو کاران تیم نفت در دور رفت لیگ برتر راضی هستم. امیدوارم با همین روند امسال نیز بتوانیم عنوان قهرمانی را از آن تیم خودمان کنیم.
جعفری در مورد شرایط تیم نفت اظهار داشت: تیم ما چند سال پیاپی عنوان قهرمانی را از آن خود کرده است و امسال هم قوانین جدید باعث شد تا ملی پوشان در تیمهای مختلف حضور داشته باشند و با این کار تمام تیمها مدعی قهرمانی در لیگ برتر هستند اما باز هم با نفرات جوانی که ما داریم به دنبال کسب عنوان قهرمانی هستیم و یک درصد هم احتمال ندارد که تیم نفت قهرمان نشود.
سرمربی تیم ملی کشورمان خاطر نشان کرد: تیم نفت از نفرات جوانی تشکیل شده است و کار کردن با ووشوکارانی که نسبت به ملی پوشان تیم ملی از تجربههای کمتری برخوردار هستند نیاز به زمان کافی دارد و امیدوارم که در این چند هفته با تمریناتی که با آنها داریم بتوانیم در فینال تیم پرشین را شکست دهیم و کاپ قهرمانی را به دست آوریم.
+ نوشته شده در ۱۳۹۰/۱۰/۰۵ ساعت ۱۰:۰ ق.ظ توسط سعید دورایران
|
جدیدترین اخبار ووشو اولین پرتال اطلاع رسانی ووشو کشور