بعد از انتخاب 20 سانداکار و راهیابی به اردوی تیم ملی، روز گذشته مسابقات انتخابی بخش "تالو" با حضور  29 تالوکار برگزار شد که در نهایت 11 نفر جواز حضور در اردوی تیم ملی ووشو را به دست آورند.

در فرم "دائو شو"،"گون شو" و "چانگ چوان" حسام تشنیزی و احسان پیغمبری، در فرم "چانگ چوان"، "جین شو" و "چیانگ شو" بهروز بخشی، در فرم "تای چی چوان" و "تای چی جین" علی وطن خواه، در فرم "نان چوان" فرشاد عربی و مصطفی حسن زاده انتخاب شدند.

همچنین در فرم دوئیلین تیم 3 نفره  محسن احمدی، نوید مکوندی و ابراهیم فتحی و تیم 2 نفره احمد باوی و محمود اسدی جواز حضور در اردوی تیم ملی ووشو را به دست آورند.