25 داور ووشو به اندونزی اعزام میشوند
به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، داوران ووشوی ایران برای شرکت در دوره داوری پیشرفته بین المللی روز جمعه 29 اردیبهشت عازم اندونزی خواهند شد.
در این دوره داوری که در جزیره بالی اندونزی برگزار میشود 18 داور ساندا و 7 داور تالوی ایران حضور پیدا خواهند کرد که در این بین 10 داور برای کسب مدرک و گواهینامه بین المللی و 15 داور هم برای ارتقاء درجه بین المللی خود به اندونزی اعزام میشوند.
*اسامی داوران اعزامی به شرح زیر است:
داوران جدید برای کسب مدرک بینالمللی:
داوران ساندا:
1- جواد آرزومندی 2- محمد فتحی راد 3- احمد فلاح 4- محمدرضا قهاری 5- امید محمدی 6- فریبا شادمانی
داوران تالو:
1-علیرضا بهره من 2- سید امیر نوری سادات3- راضیه حاجی زاده 4- سودابه جاوید
داوران ارتقاء درجه بین المللی:
داوران ساندا:
1-محمدرضا پورغلامی نژاد 2- عباسعلی اکبری 3- عباس حبیب پور 4- منوچهر حسن منفرد 5- علی جهانگیری 6- مهرداد شیرازی 7- فرشاد شیرآقایی 8- سلطانمراد یوسفی 9- صغری زارعی 10- فرهاد فتحی 11- زینب عباسی
داوران تالو:
1-صیاد حیدری 2- رضا اسکندری 3- حسین حضرتی 4- مریم ضیایی
صیاد حیدری دبیر فدراسیون ووشو سرپرست کاروان اعزامی به اندونزی است.
جدیدترین اخبار ووشو اولین پرتال اطلاع رسانی ووشو کشور