علينژاد در گفت و گو با فارس:
اردوي فرانسه بهترين راه براي محك ووشو ايران بود
رئيس فدراسيون ووشو ايران گفت :از آنجاكه فرانسه يكي از تيمهاي قدرتمند در سانشو محسوب ميشود، اين اردو محك مناسبي براي ما بود.
مهدي علينژاد افزود: اين اردو به پيشنهاد مربيان تيم ملي و باتوجه به شناختي كه از فرانسويها داشتند، ترتيب داده شد.
وي تاكيد كرد: از روسيه و تركمنستان نيز براي برگزاري يك تورنمنت مشترك دعوت كرديم؛ حتي از آنها خواستيم در صورت عدم سفر به ايران، مقدمات اعزام تيم ما را به كشورشان فراهم كنند كه همكاري لازم از سوي آنها صورت نگرفت.
رئيس فدراسيون ووشو گفت: با اينكه در گرفتن رواديد فرانسه با مشكلاتي مواجه بوديم؛ ولي سرانجام با تلاش فراوان، اين مشكل مرتفع و توانستيم مقدمات برپايي تورنمنت دوجانبه را با اين تيم فراهم كنيم.
وي اظهار داشت: هدف ما حضوري پرقدرت در جهاني چين است. اين اردو و ديدارهاي تداركاتي ميتواند مربيان را در شناخت نقاط ضعف و قوت هر يك از مليپوشان و انتخاب نهايي مربيان كمك كند.
تيم تالو نيز از 18 مهر ماه يك ماه در چين اردو ميزند.
علينژاد در خصوص پيشبيني خود از كسب سهميه المپيك در جهاني چين افزود: باتوجه به گزارش مربيان، به كسب مدال و سهميه المپيك اميدوارم. تا كنون هر آنچه لازم بوده، براي آمادهسازي اين تيم صورت گرفته است. اين براي اولين بار است كه بانوان در يك ديدار تداركاتي برونمرزي شركت ميكنند؛ بنابر اين بايد به رقابتهاي جهاني اميدوار باشيم.
وي در باره عدم اعزام مربي چيني بانوان به فرانسه گفت: فرانسوي ها براي او رواديد صادر نكردند، وگرنه حضور او ميتوانست براي ما بسيار موثر باشد.
تيم ملي سانشو ايران آبان ماه در مسابقات جهاني چين شركت خواهد كرد.
جدیدترین اخبار ووشو اولین پرتال اطلاع رسانی ووشو کشور