ميرميران: اردوي فرانسه در تاريخ ووشو ايران بينظير بود
مربي تيم ملي ووشو ايران گفت: اردوي فرانسه در تاريخ ووشوي ايران بينظير بود.
علي ميرميران افزود: با توجه به اينكه ما اردوي تداركاتي داخلي را برگزار كرده بوديم، اردوهاي خارجي و انجام مسابقه تداركاتي راندمان و بازدهي كار ما را به مراتب بالا برد.
وي اظهاركرد: در اردوي مشترك با فرانسه نقاط ضعف و قوت نفرات را شناسايي كرديم و با آناليز يك به يك آنها شرايط فعلي سانشوكاران را ارزيابي كرديم.
ميرميران تصريح كرد: بچهها در ايران در فشار تمريني بودند و اردوي فرانسه در روحيه آنها تاثير داشت و در جدال با حريفان تمريني و خارجي به اهدافمان نزديك شديم و تدارك مهمي را در آستانه رقابتهاي جهاني چين پشت سر گذاشتيم.
وي گفت: اميدواريم كه رياست فدراسيون باز هم چنين اردوهاي مهمي را تدارك ببينند تا تيمهاي ملي ووشو با حضور در عرصههاي بينالمللي به جايگاه درخور نام خود دست پيدا كنند.
مربي تيم ملي تاكيد كرد: اردوهاي خارجي استرس مليپوشان را از بين ميبرد و آنها را براي رقابتهاي بينالمللي و جهاني آماده ميكند.
ميرميران درمورد برگزاري مسابقه انتخابي وزن 70- كيلوگرم در فرانسه گفت: صحرانشين در اين ديدار يك برد كاملا يك طرفه و مطلق داشت و خوشبختانه شك و شبهها را در اين وزن از بين برد. از طرفي چون اين مسابقه با قضاوت داوران فرانسوي و در زمين بيطرف برگزار شد، ديگر جاي هيچ اما و اگري را باقي نگذاشت و ما با خيالي آسوده از انتخابات نفر برتر اين وزن به استقبال رقابتهاي جهاني ميرويم.
جدیدترین اخبار ووشو اولین پرتال اطلاع رسانی ووشو کشور