تيم ملي تالو ايران كه براي شركت در يك اردوي يك ماهه به چين سفر كرده است، طي روزهاي اخير با تيم‌هاي ملي هنگ كنگ و افريقاي جنوبي جلسه مشترك تمريني برگزار كرد.

كاروان تيم ملي تالو كه روز پنج‌شنبه 19 مهر ماه وارد چين شد، بعد از برگزاري 5 جلسه تمرين و يك روز استراحت، تمرينات مشترك خود را آغاز كرد، تا بيش از پيش براي رقابت‌هاي جهاني آماده شود.

تالوكاران روز دوشنبه طي دو نوبت 2 جلسه تمريني مشترك با تيم ملي هنگ كنگ و روز سه‌شنبه با تيم ملي آفريقاي جنوبي برگزار كردند، اين در حالي است كه علي وطن‌خواه و مريم معماري كه به علت مصدوميت در استراحت به سر مي‌بردند مجددا تمرينات خود را با تيم ملي از سر گرفته‌اند.

هم‌چنين قرار است روز جمعه 27 مهر ماه اعضاي سفارت جمهوري اسلامي ايران در چين در محل تمرينات تيم ملي تالو در پكن حضور يافته و از نحوه‌ي تمرين و كار ملي‌پوشان بازديد كنند.

رقابت‌هاي ووشوي قهرماني جهان در تاريخ 17 لغايت 27 آبان ماه سال جاري در چين برگزار خواهد شد.