مدير تيم هاي ملي ووشو گفت: خوشبختانه ملي پوشان ايران شخصيت قهرماني دارند.

حسين اوجاقي در گفت و گو با خبرنگاران افزود: تيم در شرايط آمادگي خوبي راهي اندونزي خواهد شد. در بخش سانشو دو تن از نفرات، ميدان برون مرزي ديده و سه نفر ديگر براي اولين بار است گام به عرصه جهاني مي گذارند؛ اما انگيزه كافي دارند.
وي درباره عدم حضور در مسابقات تداركاتي و تاثير آن اظهار داشت: برنامه ريزي لازم را براي اعزام تيم به كشورهاي ديگر و اردوي مشترك انجام داديم؛ ولي از سوي كشورهاي ميزبان لغو شد مسابقات غرب آسيا تنها تدارك بين المللي تيم جوانان بود. آنها در بندرعباس با حضور داوران خارجي و تماشاچيان توانستند در جو مسابقات قرار گيرند.
اوجاقي در خصوص وضعيت تالوكاران تصريح كرد: نونهالان همگي خوب هستند در بخش نوجوانان نيز فرشيد اسديان سابقه حضور در مسابقات آسيا و جهان را دارد و عسگري زاده نقره آسيا را در اختيار دارد.
وي تاكيد كرد: كسب مدال در عرصه جهاني غيرممكن نيست. البته در سانشو قرعه تيم ها نيز موثر خواهد بود.
مدير فني تيم ملي درباره احتمال عدم اعزام به اين رقابت ها گفت: به احتمال نود درصد تيم اعزام خواهد شد. فدراسيون به دنبال حل اين مشكل است.