تيم هاي ملي ووشو نونهالان، نوجوانان و جوانان ايران صبح امروز در سالن وستين جزيره بالي اندونزي نخستين تمرين خود را برگزار كردند.

به گزارش ووشو نیوز، كاروان تيم ملي ووشو پايه ايران كه براي حضور در دومين دوره رقابت هاي جهاني اندونزي عازم اين كشور شده بود، روز گذشته وارد جزيره بالي شد.
تيم ملي ساعت 14:30 (به وقت اندونزي) وارد فرودگاه بالي شد و مورد استقبال مسئولان برگزاري مسابقات و اعضاي فدراسيون اندونزي قرار گرفت. ملي پوشان ايران سپس در هتل ايناپوترا مستقر شدند و صبح امروز در سالن وستين، محل برگزاري مسابقات جهاني اولين تمرين خود را زير نظر مربيان چيني برگزار كردند.
صبح فردا مراسم قرعه كشي و وزن كشي اين مسابقات برگزار مي شود و ملي پوشان ايران حريفان خود را خواهند شناخت.
تيم ملي ايران متشكل از 20 ورزشكار در اين رقابت ها در 2 بخش تالو و سانشو و در 3 رده سني نونهالان، نوجوانان و جوانان و در هر 2 بخش آقايان و بانوان حضور دارد.